@up
Zaczynam miec dokladnie to samo, jednak póki co jeszcze się nad tym nie zastanawiałem bo po 1 nie mam czasu, a z racji dobrych warunków drogowych (brak śniegu) korzystam z mojego drugiego samochodu. U mnie wygląda to tak że pojawia sie przy ok 1500obr. i ciągnie do 2200, po czym znika, ale gdy samochód jest pod sporym obciązeniem (przyspieszanie jadąc pod górę), szczególnie na 4 pojawia sie to znowu przy obrotach 3300 i wyższych, ale juz słabiej sie to odczuwa. Jak dla mnie to wtryski odpadają, bo wtedy występowało by to niezależnie od biegu, a tak na 1 i 2 tego nie ma (przynajmniej u mnie). Dodatkowo zauważyłem że turbina nie daje już tak wielkiego kopa jak jeszcze 10 000km temu gdy to nie występowało, więc może to miec jakis związek, ale przynajmniej ja nie widzę. Dwumase miałem niedawno wymienianą (przez poprzedniego właściciela), więc odruchowo w stronę poduszek bym sie skłaniał.
Poza tym czekam na odpowiedzi bardziej doświadczonych osób, ja tylko pisze moje spostrzeżenia co może ułatwic rozwiązanie problemu.