Autor Wątek: problem z wolnymi obrotami  (Przeczytany 6914 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pakson

  • Gość
problem z wolnymi obrotami
« dnia: 02 Sierpień 2008, 15:41:38 »
witam jestem nowym uzytkownikiem lantry 1.8 16V GT 1994 mam nadzieje ze bedzie mi sie milo nia jezdzilo:) wystepuje nastepujacy problem z wolnymi obrotami, w czasie postoju nie gasnie ale obroty skacza 800-1000 nawet 1200 czasem i raz na jakis czas w czasie jazdy jesli szybko wcisne sprzeglo obroty spadaja do 0 i potrafi zgasnac a czasem podskocza spowrotem do 1000... w czym moze byc problem bo dosyc mnie ten objaw niepokoi w koncu nie powinno sie dziac takie cos...

LukaszMix

  • Gość
problem z wolnymi obrotami
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Sierpień 2008, 15:43:35 »
wiem z doswiadczenia
zmien silniczek krokowy

pakson

  • Gość
problem z wolnymi obrotami
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Sierpień 2008, 09:34:33 »
tylko wlasnie nie wiem bo mam tez gas i dzieje mi sie tak i na gazie i na benzynie to jak zmienie silniczek krokowy to powinno byc dobrze??

e-gen

  • Gość
problem z wolnymi obrotami
« Odpowiedź #3 dnia: 03 Sierpień 2008, 10:36:52 »
link

przeczytaj i zastosuj

pakson

  • Gość
problem z wolnymi obrotami
« Odpowiedź #4 dnia: 03 Sierpień 2008, 11:07:57 »
tylko mi chodzi o to czy instalacja gazowa ma swoj silniczek krowowy i uklad benzynowy, czy oba korzystaja z jednego??

LukaszMix

  • Gość
problem z wolnymi obrotami
« Odpowiedź #5 dnia: 03 Sierpień 2008, 11:12:35 »
i benzyna i gaz maja jeden silniczek krokowy. wydajemi sie ze nie ma tu roznicy. najlepiej sprawdz uzwojenia tak jak w linku od e-gen.

pakson

  • Gość
problem z wolnymi obrotami
« Odpowiedź #6 dnia: 03 Sierpień 2008, 23:29:15 »
czyli mam rozumiec ze jest silniczek krokowy co dawkuje benzynke i osobno instalacja gazowa ma swoj silniczek krokowy co dawkuje dawke gazu, bo dzis zauwazylem ze na benzynie bardziej faluja obroty niz na gazie i jeszcze jedno ze jak stoje i powciskam pare razy pedal hamulca to spadaja mi obroty... kupilem ja niedawno i podczas jazdy testowej nic takiego sie nie dzialo...a teraz mi sie takie psikusy dzieja:(

Hants

  • Gość
problem z wolnymi obrotami
« Odpowiedź #7 dnia: 04 Sierpień 2008, 09:52:08 »
Cytat: "pakson"
jak stoje i powciskam pare razy pedal hamulca to spadaja mi obroty


Najzupelniej normalne, kolektor dolotu jest 'podcisnieniowo' polaczony z serwem hamulca. Wciskasz hamulec > zmniejszasz cisnienie w kolektorze > leciutko spadaja obroty > silnik krokowy je delikatnie podnosi

LukaszMix

  • Gość
problem z wolnymi obrotami
« Odpowiedź #8 dnia: 04 Sierpień 2008, 13:12:03 »
Nie i gaz i bezyna maja jeden tylko jeden silniczek krokowy

pakson

  • Gość
problem z wolnymi obrotami
« Odpowiedź #9 dnia: 05 Sierpień 2008, 18:55:03 »
a silniczek krokowy od lantry 1.5 bedzie pasowal?? czy to jest duza roznica??

Hants

  • Gość
problem z wolnymi obrotami
« Odpowiedź #10 dnia: 05 Sierpień 2008, 19:38:36 »
Lantra 1,5 ???

pakson

  • Gość
problem z wolnymi obrotami
« Odpowiedź #11 dnia: 05 Sierpień 2008, 23:10:58 »
Hants, nie rozumiem twojego zdziwienia lantra z silnikiem o pojemnosci 1500cm3 bo taki znalazlem a nie moge dostac silniczka krokowego do mojej 1,8 GT czy jest jakas roznica w silniczkach krokowych w tych dwoch wersjach albo moze ktos by mi podpowiedzial co mam kupic i czy z tej solucji o sprawdzaniu krokowca ten silniczek mitsubishi zniweluje moje falujace obroty??

Hants

  • Gość
problem z wolnymi obrotami
« Odpowiedź #12 dnia: 06 Sierpień 2008, 09:41:13 »
Sorry - nigdy sie z takimi nie spotkalem, ale sprawdzilem - faktycznie - bywały..

BartBartez

  • Gość
problem z wolnymi obrotami
« Odpowiedź #13 dnia: 06 Sierpień 2008, 10:33:41 »
Porównaj numery silniczków i będzie wiadomo.

e-gen

  • Gość
problem z wolnymi obrotami
« Odpowiedź #14 dnia: 06 Sierpień 2008, 10:53:36 »
od 1.5 są zupełnie inne silniczki krokowe