Witam ponownie :-|
Jak w temacie.
Ostatnio podczas wymiany płynów i oleju w ASB,kazałem sobie sprawdzić stan świec żarowych (czy wszystkie grzeją,itp),za pomocą kompa.
Podczas diagnostyki wyskoczył błąd-czujnik temp. spalin-zbyt niska temp. spalin.
Skasowano mi ten błąd i po tygodniu podjechałem ponownie,ale błąd znowu się pojawił.
Na co ma to wpływ?
Na desce nic mi sie nie wyświetla.
Mechanik mi powiedział,że jak komp. widzi,że jest za niska temp. spalin to może podawać bogatszą mieszankę,żeby podwyższyć ich temp. co ma na celu prawidłowe wypalanie DPF'a.
Nie wiem,może coś w tym jest.
Spalanie u mnie średnio to 10 litrów w mieście,trasa 8,5l
Doradzono mi zmianę paliwa na v-power lub coś w tym stylu,żeby ew. wyczyścić ten czujnik,bo te paliwa mają niższą temp. zapłonu..
Wymieniać ten czujnik,czy wyjąć i wyczyścić?
Jaka jest jego ew. cena?