Miałem tak w toyocie kiedy było za mało oleju po rozgrzaniu oleju było ok. po wymianie oleju w skrzynce wszystkie przypadłości zniknęły. Tylko zaznaczam wymiana oleju w automacie to STRASZNIE POWAŻNA SPRAWA!!! po pierwsze mało który fachowiec wie jak wymieniać olej w ASB, po drugie leją pierwszy lepszy olej jaki im w ręce wpadnie (były przypadki że i silnikowy lali).
Jeżeli myślisz poważnie o tym aucie zafunduj mu wymianę oleju, jak wyselekcjonować pseudo-fachofców podzwoń i zapytaj czy dynamicznie zmieniają olej jak będą wiedzieć o co chodzi to już jesteś prawie w domu. Olej kup najlepiej orginalny jaki ma być (wiem koszt ale to sie robi raz na 100 tys. km) lub wysokiej jakości zamiennik dobrany wyłącznie do tej skrzynki biegów i 2 litry co najmniej więcej żeby przepłukac dynamicznie skrzynkę. I trzecia najważniejsza sprawa olej podczas spuszczanie ze skrzyni nie powinien mieć więcej jak 38 stopni C. niestety wiąże się to z tym że jak przyjedziesz na wymianę musisz odczekać aż wystygnie, jak nie odczekasz spuścisz ciepły i wlejesz zimny polecą elektrozawory w skrzyni. Jeżeli masz skrzynkę typu miskowego to kup filtr oleju z uszczelką miski skrzyni biegów, jeżeli masz przepływowy nie kupuj bo dobranie się do niego wiąże się z rozebraniem skrzyni (stanie się to wtedy kiedy olejesz któryś z powyższych punktów i będziesz musiał i tak naprawiać).
Miałem troche do czynienia z ASB różnego typu i to co napisałem powyżej to tylko dobre rady (robiłem i robię na ASB setki tys. km), zrobisz jak uważasz. Pisząc powyższy elaborat staram się uchronić jak najwięcej dusz od klubu "automat jest do dupy i się psuje"