Jeśli nie masz sterowania na kierownicy to myślę że zarówno obecnie jak i wcześniej Hyundai nie produkował transformerów.
Zestaw czynności które zostały podane i elementów jest banalnie prosty.
Nabywasz, podłączasz i działa. Masz zrobione tak jak fabryka dawała a wszystkie elementy masz dostępne.
Chyba zabawa VAG'iem jest już bardziej skomplikowana.
Ludzie klimę wkładają do auta sami i nie jest to skomplikowane a muszą masę rzeczy nabyć i włożyć. Gdyby ktoś kazał Ci odszukać według schematu dany obwód i go zmienić, przelutować itd. to rozumiem, że mogło by być skomplikowane
Co do reszty. Kłopoty ze skrzynią najpierw załatwia się wymianą oleju a dopiero potem można diagnozować łożyska itd. Tutaj wszystko pracuje w oleju i łożyska to padają najrzadziej i najpóźniej.
Co do układu kierowniczego. Takie stuki są związane z 1) Drążkami kierowniczymi, 2) Końcówkami drążków i dopiero 3) Maglownicą.
Odpinasz końcówki, demontujesz manszety i chwytasz za drążek przy samym maglu, ruszasz i sprawdzasz czy masz luz który by wywoływał takie odgłosy. Jeśli już zdiagnozujesz, że to maglownica to są dwa warunki: Jeśli luz na kole kierownicy jest niewielki, auto prowadzi się precyzyjnie i maglownica nie cieknie to zostawić, jeśli cieknie lub jest duży luz to zastanowić się nad regeneracją - nie wymianą, serwis wybiera opcję do której został przeszkolony - są to wysoko wyspecjalizowani WYMIENIACZE!