a czy mógłbym wiedzieć co to jest?
Manual Boost Control
Cytat z innego forum:
Otóż ustawiamy na nim zadane ciśnienie (np. 0.5bar) i dopóki w układzie (na wejściu) się ono nie pojawi dopóty zawór pozostaje całkowicie zamknięty. W chwili przekroczenia krytycznej (nastawionej) wartości zawór otwiera się całkowicie. Rezultat to błyskawicznie narastający boost, auto jest bardzo szybkie, gdyż mamy pełne doładowanie już od początku - nawet przy niecałkowicie otwartej przepustnicy. MBC pressure type wchodzą czasem w konflikt ze sprzęgłami, poddającymi się fantazji użytkownika o skłonnościach do kręcenia o "jeszcze tylko jeden ząbek".
Zawory typu pressure podłącza się w linii przepływu ciśnienia do siłownika WG, czasem pojawia się też kanał vent do atmosfery.
czy w LS-ie też można to zamontować?
Nie
![Uśmiech :)](http://hyundaiklub.pl/Smileys/default/smiley.gif)
Sama nazwa mówi ze to do aut z Turbo
![Uśmiech :)](http://hyundaiklub.pl/Smileys/default/smiley.gif)
Zachowujesz się jak student, który kseruje wszystkio co tylko dorwie, nie ważne czy to mu będzie potrzebne czy nie (sam tak nieraz robie na uczelni
![Uśmiech :)](http://hyundaiklub.pl/Smileys/default/smiley.gif)
). Nie wiesz co, nie wiesz po co, ale chcesz montować do auta <rotfl> <rotfl> <rotfl> <rotfl>
Odbiegając od tematu jak zrobic taką emotke w podpisie jak masz ty TIGER za spalaniem?
Kliknij w to, przeniesie Cię na stronkę, zarejestruj się i dalej to już będziesz wiedział o co kaman
![Uśmiech :)](http://hyundaiklub.pl/Smileys/default/smiley.gif)