przyjemniejsza robota jest, jak ktoś ma klimę automatyczną, wtedy wszystko opiera się na wiązkach, natomiast przy manualnej jest trochę zabawy.
1. Zaczynamy od odkręcenia schowka, trzy duże śruby i kilka standardowych wkrętów, schowek jest też przykręcony przy przycisku wyłączenia poduchy, więc i tam trzeba zajrzeć, a pod uszczelką jest trzecia z dużych śrub.
2. wyjmujemy schowek, trzeba uważać na przełącznik otwierania klimatyzowanego schowka, bo można wyrwać, oraz na tyle małe wyjęcie, żeby nie wyrwać wiązki od oświetlenia schowka.
3. po wyjęciu mamy dojście do nagrzewnicy, zdejmujemy obie linki, od ciepło/zimno i od sterowania nawiewem.
PRZYSTĘPUJEMY DO DEMONTAŻU PANELU ŚRODKOWEGO.
4. Delikatnie podważamy panel (jest tylko na zatrzaski) i stopniowo wypinamy na całym obwodzie, wyciągamy go na około 2-3 cm i mamy widoczne wiązki od komputera, pasów i awaryjnych, odpinamy.
5. wysuwamy dalej i odpinamy wiązki od klimy, bo mimo, że manualna, to jakieś dochodzą
![Mrugnięcie ;)](http://hyundaiklub.pl/Smileys/default/wink.gif)
6. pod odpięciu można zdjąć panel.
zakładanie analogiczne, tylko wcześniej założyć sobie linki na nagrzewnicę, żeby się nie mocować ponownie z panelem.
Ja się bawiłem około godzinki i usprawniłem kratki nawiewu jak i blokującą się zmianę temperatury.