Autor Wątek: [i20 BC3] Akcja serwisowa  (Przeczytany 133 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline gslaby

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 11
Akcja serwisowa
« dnia: 25 Październik 2025, 13:57:52 »
Witam,
na moim ostatnim przeglądzie serwisowym (po 4 latach) pod koniec lipca 2025 w ASO powiedzieli mi, że system im zgłasza, że mój samochód prawdopodobnie objęty jest akcją serwisową związaną z wadliwą pompą paliwa. Mieli sprawdzić i dać mi znać. Odezwali się w październiku i potwierdzili, że faktycznie trzeba wymienić pompę.
Co ciekawe, w wyszukiwarce na stronie hyundaia https://www.hyundai.com/pl/pl/serwis/serwis-wsparcie/akcje-przywolawcze.html po wpisaniu nr VIN nic nie znajduje
Mój i20 jest z 2021 (limitowana na ten rok wersja cool), silnik 1.2 G4LF, 1197 cm3, 62 [kW] 84 [KM], skrzynia manualna.
Pompa została wymieniona w ramach gwarancji.
Po wymianie nie zauważyłem aby cokolwiek się zmieniło w "działaniu" auta.
Zastanawiam się, czy faktycznie jest jakaś akcja (internet wspomina jedynie coś o i20 z automatyczną skrzynią biegów) - czy miał ktoś z Was podobny przypadek?