Autor Wątek: [Getz TB] listwa od drzwi / podswietlenie panelu ?  (Przeczytany 4650 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bartek1989

• HKP
  • **
listwa od drzwi / podswietlenie panelu ?
« dnia: 20 Sierpień 2019, 08:57:59 »
Witajcie...
To moje drugie konto ( pierwszego nie mam mozliwosci odzyskac , brak hasla, maila itd)
Z racji ze jestem totalnie "zielony" , w ogole sie nie znam.
Mam problem z listwa samochodowa ktora odczepila mi sie od prawych przednich drzwi. Nie wiem jak ja naprawic, probowalem przykleic klejem motoryzacyjnym (klej+ utwardzacz) ale w ogóle nie łapie.

Drugi problem - nagle przestało mi dzialać podswietlenie panelu w którym reguluje sobie klime/nawiew w aucie ;/ Stało sie to po tym jak jak auto przeszło "przeglad" . Tez nie wiem jak to naprawic.
« Ostatnia zmiana: 20 Czerwiec 2020, 21:55:27 przez Brt »

Offline MktR

• Giełda
Getz - listwa od drzwi / podswietlenie panelu ?
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Sierpień 2019, 17:56:05 »
Słyszalem, że można klejem do szyb, ale potem można oderwac listwę razem z lakierem. Osobiście polecam dobrą taśmę dwustronną + dodatkowo dobrej jakości klej (np. kropelka).

Co do podświetlania to masz spalone żarówki podświetlenia. Zobacz tutaj: Ja mam spalone i jeżdżę z tym. Najgorzej w nocy bo na czuja trzeba szukać. Zdjąć konsolę podobno łatwo, potem trudniej złożyć i uważać trzeba by czegoś nie oberwać.

Offline robaszek127

• Giełda
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Sierpień 2019, 18:08:25 »
Przykleić listwę to ciezka sprawa, chyba że klejem do szyb. Sam kombinowałem bo urwałem listwę o bramę.
Trzeba zdjąć ją rozbierając tapicerkę i od tyłu trzymają zatrzaski plus wkręty. Jak się urwało mocowanie na listwie trzeba jepokleić np. lutownicą.  U mnie klej puścił a dałem mocny montażowy. Wtedy poszedłem na łatwiznę i wkręciłem małe wkręty przez listwę a dziurki zalałem mazidłem. Trzyma bo inaczej zamiast kupować drogie kleje chyba najlepiej kupić drugą listwę.