Zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości, nie cierpię druciarstwa i robienia czegokolwiek na skróty....
Wymieniany rozrząd i nie tylko w tym aucie i innych, które miałem i mam to nie będzie mój pierwszy i nie jest to dla mnie wiedza nieosiągalna bądz niezrozumiała i choć niby to prosta sprawa w tym aucie to liczą się niuanse i dokładność, więc do tego zawsze dążę przed zabraniem się do jakiejkolwiek "operacji". A że do tego auta jest zdecydowanie mnie literatury niż do innych to próbuję to i owo dowiedzieć się tu na forum tym bardziej, że z tą marką nie miałem do czynienia wcześniej. To tak informacyjnie w kwestii wyjaśnienia i zakończenia niedopowiedzeń.
I dla Twojej informacji, bo wspomniałeś - klucz/klucze dynamometryczne (mały i duży moment końcowy) posiadam i używam nie tylko do precyzyjnego skręcania czegokolwiek w aucie, ale nawet przykręcam nim koła....więc z tego wychodzi,że myślimy w wielu kwestiach podobnie.
Natomiast za wszelkie sugestie i rady w takiej formie jak napisałeś przynajmniej w swoim imieniu dzięki bo tylko takie uznaję ;-) .....
Tak, tak realne 450Nm odkręci wszystko lub prawie wszystko, ale nie dotyczy to chyba elektrycznego klucza udarowego gdyż ich parametry są mocno przekłamane niestety.
A na przyszłość chętnie skorzystam z Twoich podpowiedzi dotyczących tego auta.
A to jedno z nich - wiesz może jakim momentem dokręcić pompę wody i jaką najlepiej kupić?
Myślałem o GMB, ale ciężko ją wyhaczyć, myślałem więc o Aisin, ale opinie ma średnie.... Co radzisz żeby trzymało jakość?
Pzdr.