A czy ja napisałem, że gwarancji udzieli importer???
Napisałem, że gwarancja może być utrzymana przez dane ASO (pewnie na jego koszt) gdyby doszło do ewentualnych awarii jak im dasz zarobić i zamontujesz drożej u nich. Ale trzebaby mieć to od nich na piśmie, oczywiście.
Tu każdy zainteresowany musi sobie odpowiedzieć sam, czy lepiej mieć przynajmniej jedno ASO z obsługą lpg po swojej stronie, szczególnie na wyciągnięcie ręki (jeśli się na takie rozwiązanie zdecyduje) czy montować w Czechach i bujać się z każdym ASO w Polsce tak jak proponujesz.
Jeśli auto jeżdzi głownie w Polsce i okazjonalnie dalej od ASO, to opcja pierwsza może być lepsza. Jak masz blisko do Czech i dużo jeździsz po EU to być może druga jest lepsza. Pozostaje jeszcze kwestia co ci w Czechach zamontują, jak zamontują, jak wystroją i czy znają się na tym lepiej niż najlepsi w Polsce, gdzie w każdym regionie jak chcesz to znajdziesz instalatorów, którzy "zęby na tym zjedli"...
Ja wybrałem fachowość bo to przy lpg najważniejsze i to i głownie tylko to decyduje o powodzeniu całej tej operacji w czasie, świadomie kosztem gwarancji, ale nie żałuję.
Warto też pamiętać, że montaż lpg wyklucza gwarancję tylko na silnik, układ elektryczny i przeniesienie napędu a nie na cały samochód. Wymiana amortyzatorów (tak jak u mnie), obszycia kierownicy, trzaski, i inne za przeproszeniem pierdy załatwiasz w każdym ASO tak jak bez instalacji LPG. A dlaczego? Bo nie mają z nią nic wspólnego, a każde ASO chętnie pomoże jak może i przyjmie każde auto rokujące normalne koszty serwisowe na przyszłość... Przynajmniej tak wygląda z doświadczeń z moim autem
