witam
to samo zjawisko u mnie, mam crdi w kombiaku wiec zakres dzwiekow jest jeszcze bogatszy,bo jak wiadomo kombiak jest "z urzedu" glosniejszy gdyz dochodza dodatkowe dzwieki z bagaznika. to typowe zjawisko w i30, glosne zawieszenie,szczegolnie tyl.
auto bylo projektowane na normalne drogi,a nie na polski poligon,ale zeby byc sprawiedliwym, to po doswiadczeniach z elantrą i krotkim na razie obcowaniu z i30 musze powiedziec,ze zawieszenie(dzwieki jakie dochodza) i skrzynia biegow to piety achillesowe hyundaia.w i30 jest poprawa,ale od europejskiej konkurencji chyba jeszcze odstaje.
podczas jazd probnych testowalem tez octavie tdi,tam zawieszenie duzo cichsze,o pracy skrzyni nie wspomne, ale za to pompowtryskiwacze pod maska nadrabiaja z nawiazką za reszte :lol:
po jazdach testowych stwierdzilem,ze auto idealne to i30 z silnikiem crdi+zawieszenie od focusa+skrzynia ze stajni vw :mrgreen:
dzis wygluszylem podloge w bagazniku matami bitumicznymi, zadne cuda, zwykle kupione na allegro, zuzylem 10 sztuk, jeszcze nie jezdzilem po tym zabiegu ,ale jak tylko sie przejade, napisze czy operacja cos dala i czy odglosy zawieszenia sie wyciszyly