Ostatnie wiadomości

Strony: Poprzednia 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Następna
61
i30 FD / Odp: Alternator umiera? I30 FD 2010 109KM benz
« Ostatnia wiadomość przez robaszek127 dnia 11 Grudzień 2025, 14:40:27 »
Fabrycznie nie był czasem Valeo więc ja bym polecał kupić taki sam.  I jaki przebieg miał ten uszkodzony bo w getzu valeo przy ponad 270tys nadal działał choć dałem dodatkowy przewód plus do akumulatora bo na fabrycznym był spadek napięcia.
Trzeba zmierzyć napięcie na alternatorze i sprawdzić czy ma wahania. Jak tak to do reklamacji. Ciekawi mnie co to za firmata Pulsar? Pewnie kupiony przez mechanika w Intercarsie?
62
i30 FD / Odp: Alternator umiera? I30 FD 2010 109KM benz
« Ostatnia wiadomość przez ...kuba... dnia 11 Grudzień 2025, 12:56:44 »
Sprawdć czy przewody na alternatorze i akumulatorze dobrze dokręcone i czy pasek napięty.. jak tak to najprawdopodobniej alternator na reklamację... możesz zmierzyć napięcie ładowania na odpalonym, ale z błędu wynika, że sterownik wysterowuje na 100% ładowanie i mimo to nie osiąga wymaganego...
63
i30 FD / Odp: Alternator umiera? I30 FD 2010 109KM benz
« Ostatnia wiadomość przez JacentyKasi dnia 11 Grudzień 2025, 07:12:06 »
Alternator wymieniony na nowy, auto cały czas w ruchu, nie było czasu na wożenie na regenerację, tym bardziej, że wstępna diagnoza wskazywała na combo: regulator, szczotki, łożyska.

Auto po odpaleniu pracuje równo, ale po nagrzaniu obroty nie spadają poniżej 900, odczyt błędów P0625 "Niski stan obwodu pola generatora/zacisku", po wykasowaniu błędu obroty spadają do około 600, po kilkuset metrach jazdy sytuacja powraca.

I pytanie do Was: czy nowy alternator może być fabrycznie zepsuty? (Pulsar PSR10641)
64
i30 PD / Odp: Włącznik/Przełącznik gazu
« Ostatnia wiadomość przez piotrekkr dnia 10 Grudzień 2025, 02:45:25 »
Na tylnej ścianie dolnej półki kanału środkowego
  Jak możesz podrzuć zdjęcie to będzie mi łatwiej z wizualizacją.
65
i30 PD / Odp: Mechanizm wycieraczek
« Ostatnia wiadomość przez draco40 dnia 09 Grudzień 2025, 20:29:04 »
Mówimy o wyczyszczeniu/nasmarowaniu tych trzpieni pod wieloklinem?
66
i30 GD / Odp: Wadliwy katalizator efek końcowy zatarty silnik GDI
« Ostatnia wiadomość przez robaszek127 dnia 09 Grudzień 2025, 20:14:14 »
To co wiem to Stag jest najlepszą opcją z budżetowych instalacji. Porównując z BRC to niebo a ziemia. Nie wiem jak jest instalacja w tych do GDI ale jak miałem BRC i tam tylko można było wstawiać wtryski BRC a do stago wszystko od tanich valteków do drogich Barracud itp. Stag to plus bo serwisów co je montuje jest od groma.

Jazda po autostradzie to plus w przypadku GDI ale czy i jaki będzie pobór oleju to kto wie. Płukanki trochę pomagają na zapieczone pierścienie i czyszczą silnik ale rysy zostają i olej będzie brał.
Cóż kupowanie każdego auta to ryzyko teraz. Kupisz to się przekonasz po kilku miesiącach czy silnik jest w dobrym stanie. Sam kupowałem 2 lata temu i musiałem wziąść fiatowskiego diesla bo hyundai już nic nie oferuje z starych dobrych silników. Sam bym nie kupił GDI choć jestem zwolennikiem benzyny z gazem. Prędzej szukałbym 1.6MPI jeszcze niedawno w elantrach montowany.
67
i30 PD / Odp: Mechanizm wycieraczek
« Ostatnia wiadomość przez elektron1234 dnia 09 Grudzień 2025, 17:07:15 »
Witam Wszystkich
Jeśli widzisz że wycieraczki hamują jak najszybciej rozbierz mechanizm,wyczyśc ośke ramienia ,naoliw ,po złozeniu nasmaruj dół i góre i tak założ. Psikanie , oliwienie po słupku nic nie daje. Rozbierzesz to zobaczysz dlaczego Powodzenia
68
i30 GD / Odp: Wadliwy katalizator efek końcowy zatarty silnik GDI
« Ostatnia wiadomość przez tomkar dnia 09 Grudzień 2025, 16:49:31 »
robaszek127, w aucie o którym mowa, instalacja została założona po okresie gwarancyjnym, czyli ok 2 lata temu i 40 tys km temu, więc jest to dość nowa instalacja producenta Stagg. Pod tym względem myślę, że jest całkiem nieźle, tylko bardziej chcę zapytać o te późniejsze drogie naprawy - to chodzi o wymianę elementów samej instalacji gazowej, która po czasie się zużywa czy np problemy z silnikiem spowodowane jazdą na gazie, np zawory czy głowica?

No z tym olejem jest właśnie największe ryzyko, właśnie próbuję ustalić ile przez ostatnie pół roku silnik zjadł oleju bo wymiana była w lipcu. Trochę słabo też, że właściciel wymieniał olej co 20tys a dla tego silnika to jest podobno o połowę za rzadko, tyle że, głównie to była jazda w trasie autostradą.

Płukanka silnika coś by tu mogła pomóc czy to już raczej nieodwracalne uszkodzenia i w najlepszym przypadku po wyczyszczeniu będzie brał tyle samo albo i więcej?
69
i30 PD / Odp: Włącznik/Przełącznik gazu
« Ostatnia wiadomość przez draco40 dnia 09 Grudzień 2025, 05:55:01 »
Na tylnej ścianie dolnej półki kanału środkowego
70
i30 PD / Włącznik/Przełącznik gazu
« Ostatnia wiadomość przez piotrekkr dnia 09 Grudzień 2025, 01:35:29 »
Cześć

W tym tygodniu będę miał zakadany gaz w moim bolidzie i zastanawiam się gdzie zamontować włącznik gazu. Jak ktoś może to chętnie obejrzę gdzie macie u siebie umiejscowione.

Pozdrawiam
Strony: Poprzednia 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Następna