« Ostatnia wiadomość przez acc24 dnia 24 Lipiec 2025, 22:27:19 »
Nie daje nikomu dotykać auta, raczej od 10 lat nic tam nie było ruszane. Trochę strzela przegub zewnętrzny, może to dobry moment na wymianę całej półosi, nie chcę robić tego 2x, znalazłem półoś napędową GSP za ok. 260 zł tylko nie znam tej firmy, a nie chcę montować części słabej jakości. NTY kosztuje 350zł. Oryginał ok. 2500 zł.
« Ostatnia wiadomość przez truman20 dnia 24 Lipiec 2025, 21:05:44 »
Próby rozwikłania obecności oleju w przepustnicy i dolocie ciąg dalszy. Czy ktoś może ma wiedzę po co do przepustnicy wchodzi od góry wąż wodny a schodzi w dół wąż olejowy do chłodnicy oleju? Moja kamera nie potrafi tego złapać, bo może gdzieś w przepustnicy coś przecieka i chlapie olejem. Na załączonym zdjęciu czerwone strzałki.
« Ostatnia wiadomość przez Maniek86 dnia 24 Lipiec 2025, 09:08:16 »
Auto naprawione. Trafiło do kumatego elektryka, który cały dzień szukał przyczyny i było nim zwarcie- cały czas przepalał się bezpiecznik. W końcu samochód odżył 😃
« Ostatnia wiadomość przez robaszek127 dnia 23 Lipiec 2025, 22:07:49 »
Wygląda mi to na to,że ktoś się tam bawił i wkładał zwykł smar i reszta teraz jest wszędzie po bokach. Widać resztki smaru na karoserii. Chyba, że opaska słabo trzyma gumę i się wydostaje smar na zewnątrz.
« Ostatnia wiadomość przez acc24 dnia 23 Lipiec 2025, 20:51:53 »
Dzisiaj niestety zauważyłem wyciek prawdopodobnie z manszety półosi wewnętrznej. Sprawdziłem osłona przegubu wydaje się cała, to co wyleciało na zewnątrz to raczej smar, a nie olej. Co to może być?