Ostatnie wiadomości

Strony: Poprzednia 1 [2] 3 4 ... 10 Następna
11
i40 VF / Odp: [i40 VF] problem z kluczem zbliżeniowym
« Ostatnia wiadomość przez ...kuba... dnia 27 Lipiec 2025, 16:15:00 »
Masz Dwa piloty? Jeśli tak to sprawdż zachowanie używając drugiego pilota. i prewencyjnie polecam sprawdzić napięcie baterii w pilocie lub po prostu ją wymienić... koszt niewielki a będzie pewność i dopiero wtedy szukać dalej.
12
i40 VF / Odp: [i40 VF] problem z kluczem zbliżeniowym
« Ostatnia wiadomość przez Kuba M dnia 27 Lipiec 2025, 14:45:45 »
Podczepię się pod temat.

i40 mam od wczoraj, więc może czegoś nie ogarnąłem - a może ten system u mnie nie działa prawidłowo.

Mam kluczyk ze sobą, oddalam się od auta, nie słyszę, żeby się zamykało. Jak nacisnę na klamce przycisk, to piszczy cicho, ale się nie zamyka. W dodatku świeci się wyświetlacz - widoczna jest tarcza zegara. Czy to jest prawidłowe działanie? On się w końcu zamknie? Nie słyszę trzasku drzwi oddalając się od auta.

Wyłączyłem ten system w ustawieniach i pstrykam pilotem. Wczoraj działało, dzisiaj raz znowu nie chciał się zamknąć. Wywalało, że kluczyka nie ma w pobliżu (?) i znowu piszczał tak cichutko. Może to dlatego, że zostawiłem w USB kabel od telefonu? Odpaliłem go, sprawdziłem, że w ustawieniach system bezkluczykowy nadal był wyłączony, wyjąłem kabel USB, zgasiłem i już się zamknął z pilota. Ale trochę mnie to niepokoi. Będzie taka sytuacja, że będę się spieszył, a nie mogę zamknąć auta...
13
i30 GD / Odp: Wadliwy katalizator efek końcowy zatarty silnik GDI
« Ostatnia wiadomość przez daniello1234 dnia 27 Lipiec 2025, 13:11:53 »
Może sie mylę
Ale moim zdaniem chodzi o to aby jak najszybciej osiągnąć porządny wynik spełnienia odpowiednich dla danego rocznika norm euro

Wiec jeżeli sam kat blisko silnika nie pomaga to można zubożyć mieszanke

W biuletynie wydaje mi sie  ze jest napisane żeby wgrać do ECU nowy lepszy program
Obniżający temperaturę spalin Może między innymi chodzi o to aby ta mieszanka na niskich obrotach nie była tak uboga

Oraz przy zimnym silniku zanim nie osiagnie optymalnej temperatury pracy


 

14
i30 PD / Odp: Kompatybilność systemów multimedialnych.
« Ostatnia wiadomość przez kahajoe dnia 27 Lipiec 2025, 12:11:08 »
Cześć.
Ktoś probował podmienić w PDe (FL) to very bieda radio 3.5" na A/V navi 10.25"  patrzyłem na serwisówkę i mechanicznie nie ma problemów. Elektrycznie trzeba zrobić przejściówkę z M-CAN tak jak w poprzednich postach. Problemem pozostaje kostka C w A/V gdzie tylko podpiete są B-CAN i C-CAN i po co antena LTE jak nie ma karty SIM ( E-call??)Pytanie co nie będzie działać jak  nie podłaczę B i C-CAN? Może ktoś próbował  ;D, albo ma koncepcję.
15
i30 GD / Odp: Wadliwy katalizator efek końcowy zatarty silnik GDI
« Ostatnia wiadomość przez robaszek127 dnia 27 Lipiec 2025, 12:06:44 »
Od zawsze twierdzono, ze jak masz białe świece to jest źle i to oznacza za uboga mieszankę i niszczy to silnik a najwięcej głowicę z zaworami. A w GDi dochodzi kruszenie się katalizatora.
16
i30 GD / Odp: Wadliwy katalizator efek końcowy zatarty silnik GDI
« Ostatnia wiadomość przez daniello1234 dnia 27 Lipiec 2025, 09:33:13 »
Jak wytłumaczyć bialy nalot na swiecsch zaplonowych
Zubozona mieszanka  ma na celu Jak najszybsze podniesienie temperatury silnika

Ale opcja aby poobserwować co się dzieje z temperatura katalizatora
Na poszczególnych obrotach od samego startu jest jak najbardziej dobrym pomysłem

 

17
i30 GD / Odp: Wadliwy katalizator efek końcowy zatarty silnik GDI
« Ostatnia wiadomość przez XT1097 dnia 27 Lipiec 2025, 04:36:32 »
Myślę że poprzedni właściciel  bardzo mocno sugerował sie podpowiedzia zmiany biegów przy niskich obrotach
Widać że każda bzdura żyje własnym życiem.
Poczytaj sobie co było w biuletynach: uszkodzenia katalizatora występowały z powodu wysokich temperatur na wydechu. Przy jeździe na niskich obrotach takich sytuacji nie ma. Zresztą możesz sobie podejrzeć temperatury spalin na OBD zamiast wierzyć w forumowe bajania.
18
i30 GD / Odp: Wadliwy katalizator efek końcowy zatarty silnik GDI
« Ostatnia wiadomość przez elektron1234 dnia 26 Lipiec 2025, 19:35:06 »
Witam Wszystkich
Tak z ciekawości zapytam.
Macie w autach drugi katalizator bo u mnie był
Pozdrawiam
19
i30 GD / Odp: Wadliwy katalizator efek końcowy zatarty silnik GDI
« Ostatnia wiadomość przez daniello1234 dnia 26 Lipiec 2025, 16:26:27 »
Jestem po wymianie katalizatora.
Od strony wydechu wygląda bardzo bardzo ładnie
Od strony silnika czar prysł.

Brakuje kawałek katalizatora
Sporo jest podtopionego.

Myślę że poprzedni właściciel  bardzo mocno sugerował sie podpowiedzia zmiany biegów przy niskich obrotach
 

Po wymianie auto trochę żywsze

Proponuję zajrzeć przez sondę najprościej. 
20
Accent / Odp: Wyciek półoś
« Ostatnia wiadomość przez robaszek127 dnia 25 Lipiec 2025, 20:08:53 »
Ja w getzie wymieniałem na spidana bo podobno są w miarę dobrej jakości. Potem już kupowałem używany oryginał całą półoś za nieduży pieniądz w idealnym stanie. Z zamiennikami bywa różnie z jakością. NTY raczej nie liczyłbym, ze będzie lepszy od GSP. Kupiłem wahacze do getza od NTY i po 2 latach już były dość słabe gumy a w jednym padł całkowicie sworzeń.
Lepiej kupić lepszy przegub niż słaby zamiennik- całą półoś.
Strony: Poprzednia 1 [2] 3 4 ... 10 Następna