1
ix35 EL / Odp: Głośna praca gdy podłączona pompa w baku
« Ostatnia wiadomość przez rothejro dnia Dzisiaj o 01:30:12 »Sprawdzone, wsio dobrze w baku z sitkiem
Przecież przed nabiciem klimy robi się test szczelności a nie nabija drogim czynnikiem i potem patrzy czynie ucieka.
A w ogóle po przekręceniu kluczyka zaświeca się check i gaśnie po odpaleniu silnika? -
jakim stanie faktycnzie jest kat... czy przez jego rozsypanie cylindry silnika nie są porysowane - to też standard w Hyundai.
2 rzecz to przy diagnostyce kompem pokazuje temperaturę płynu chłodzącego -48 stopni , temperaturę powietrza zasysanego również tyle samo -48 stopni . Napięcie akumulatora 0 V , Ładowanie akumulatora 0% . Obciążenie silnika 0% .Jakiego interface i programu diagnostycznego używasz? Na przyszłość przy takich anomaliach z odczytem parametrów warto dać znać czego używasz, bo akurat z tym silnikiem nie ma większych problemów z diagnostyką. Sprawdż też jakie pokazuje ciśnienie w kolektorze dolotowym na zgaszonym silniku a potem po odpaleniu
Na desce NIE PALIŁ się bład Check Engine.A w ogóle po przekręceniu kluczyka zaświeca się check i gaśnie po odpaleniu silnika? - bo takie jest prawidłowe zachowanie tej kontrolki(w zasadzie większości kontrolek), że po zapłonie na kilka sekund są zapalane w celu testu, że kontrolka świeci. Sonda koszt ok 200-400zł najlepiej Denso albo ori... na te za 90zł nawet nie patrz! Katalizator to standard w Hyundai, że się rozsypuje także regeneracja albo nowy to już koszt w tys... 1, 2 lub 3... pytanie, w jakim stanie faktycnzie jest kat... czy przez jego rozsypanie cylindry silnika nie są porysowane - to też standard w Hyundai.