HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i30 FD => Wątek zaczęty przez: dziobo07 w 06 Marzec 2017, 22:37:46
-
Czyściliście kiedyś zawór EGR w swoich dislach? 1.6 crdi 90KM? macie jakiś manual?
-
https://www.drive2.ru/l/3972075/
-
czy zapchany egr może powodować spalanie stukowe? Rozumie że jak rozkręcę 4 śrubki imbusowe na zaworze dostanę się do tłoczka zaworu i tam zobaczę czy jest czysty? i czy dobrze pracuje?
-
Może się mylę, bo nauki o maszynach cieplnych już dawno były, ale spalanie stukowe dotyczy silników z zapłonem iskrowym a nie z zapłonem samoczynnym i jest skutkiem złego procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej, złych proporcji w składzie mieszanki bądź źle ustawionego zapłonu, jeżeli dobrze pamiętam to zbyt szybkiego zapłonu.
-
nie z zapłonem samoczynnym
Dotyczy też silników z zapłonem samoczynnym.
Podobo dlatego, że paliwo za szybko odparowuje przed momentem zapłonu.
-
Moze to byc wina padnietych wtryskow?
-
nie z zapłonem samoczynnym
Dotyczy też silników z zapłonem samoczynnym.
Podobo dlatego, że paliwo za szybko odparowuje przed momentem zapłonu.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Spalanie_stukowe