HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Lantra / Elantra => Wątek zaczęty przez: rezmer w 20 Listopad 2016, 18:48:27
-
Witam, mam kilka pytań odnośnie mojej elantry (polift), jest ona w wersji GLS czyli podstawowej. Teraz następujące pytania:
- najszersze możliwe felgi jakie mi wejdą
- jakie przeróbki będą potrzebne żeby wsadzić przedliftową deskę rozdzielczą i wstawić automatyczną klimatyzacje
- jakie amortyzatory/sprężyny wstawić aby obniżyć auto o jakieś 3-4 cm
- gdzie w Polsce można dostać elementy karoserii z wersji GT (atrapa grilla, spoiler)
- czym najlepiej zabezpieczyć podwozie i czy wymiana wydechu w dieslu na sportowy ma jakiś sens
-
Jak początek projektu to proponuje założyć temat tutaj http://hyundaiklub.pl/forum/viewforum.php?f=54 gdzie można pisać do woli.
-
ok sam projekt tam będę opisywał na razie chciałbym otrzymać odpowiedzi na zadane pytania ;3
-
http://www.elantragtclub.com/id580.html
-
czy to forum żyje? przejrzałem kilka ostatnich postów i ludzie nie dostają jakiejkolwiek odpowiedzi przez miesiące większość tematów jest nie zamknięta...
-
rezmer, mało żyje.
A do tego mało ludzi ma Elantry i próbuje w nich coś robić, więc nie wiem czy otrzymasz odpowiedzi na swoje pytania.
-
widze ze sama wozisz sie elantra przedliftowa moze pomozesz mi z jednym z pytan o desce rozdzielczej gdybys miala czas i chec zdjac panel srodkowy i zrobic zdjecia mocowan oraz wtyczek?
-
Witam, mam kilka pytań odnośnie mojej elantry (polift), jest ona w wersji GLS czyli podstawowej. Teraz następujące pytania:
- najszersze możliwe felgi jakie mi wejdą
- jakie przeróbki będą potrzebne żeby wsadzić przedliftową deskę rozdzielczą i wstawić automatyczną klimatyzacje
- jakie amortyzatory/sprężyny wstawić aby obniżyć auto o jakieś 3-4 cm
- gdzie w Polsce można dostać elementy karoserii z wersji GT (atrapa grilla, spoiler)
- czym najlepiej zabezpieczyć podwozie i czy wymiana wydechu w dieslu na sportowy ma jakiś sens
maruda jesteś :mrgreen:
- najszersze możliwe felgi jakie mi wejdą - tylko metoda prób lub poszukaj na forach zagranicznych
- jakie przeróbki będą potrzebne żeby wsadzić przedliftową deskę rozdzielczą i wstawić automatyczną klimatyzacje - żadnych, deski są zamienne. wstawienie klimy auto wiąże się z dołożeniem czujników, wymianie panelu sterowania z wiązką elektryczną plus do tego wymiana całego agregatu nagrzewnicy i schładzacza z silniczkami sterowania klapami - nieopłacalne i nie wiele wnosi to komfortu
- jakie amortyzatory/sprężyny wstawić aby obniżyć auto o jakieś 3-4 cm - tu ci odpowie katalog producentów tych zabawek
- gdzie w Polsce można dostać elementy karoserii z wersji GT (atrapa grilla, spoiler) - raczej nigdzie, chyba że trafisz z rozbiórki
- czym najlepiej zabezpieczyć podwozie i czy wymiana wydechu w dieslu na sportowy ma jakiś sens, podwozia nie trzeba zabezpieczec bo raczej się trzyma dobrze, elantra gnije w standardowym miejscu (róg tylnego nadkola przy łączeniu ze zderzakiem, tylne blachy dołu nadkoli i końcówki progów tylnych, wydech sportowy w klekocie jest bez sensu
-
Wreszcie konkretna odpowiedź ;D przyznam ze już nawet odpuściłem sobie sprawdzanie czy ktoś tu odpowiedział. Niechaj ci bozia w paliwie wynagrodzi! przyznam że porywam się z motyka na słońce przez niedostępne części karoserii mimo to ela strasznie mi się podoba, jest wdzięcznym autem i części są śmiesznie tanie czy ktoś tu już coś poważniej grzebał przy elektryce itd do kogo ewentualnie mógłbym się odezwać po poradę i może ważniejsze pytanie nie chce ktoś oddać elantry na części? xD - obiecuje dbać jak o oryginały ;P
-
rezmer, panel zdejmowałam już kilka razy i rekreacyjnie wolałabym nie robić tego po raz kolejny, bo w końcu połamię xD Chociaż niedługo chyba będzie trzeba znów, bo mi się przepaliła żarówka jedna...
Jakieś zdjęcia mam, choć nie były robione pod kątem udokumentowania położenia zaczepów i wtyczek, więc może nie być tam wszystkiego.
Wiem, że przed wyjęciem panelu (po raz drugi) Złośnik zgłębiał temat na YT. Jak do niego zagadasz, to może podrzuci filmiki.
-
(http://images75.fotosik.pl/231/20697d7b416f1b8d.jpg)
(http://images76.fotosik.pl/231/1155817f48212f4f.jpg)
(http://images75.fotosik.pl/74/df422f6b68b4a275.png)
Jeśli takie zdjęcia Ci w czymś pomogą i chcesz większe, to daj znać, to Ci wyślę na maila. Na hostingu teraz pod ręką nie mam większych.
-
tekla juz mniej więcej wiem co i jak powinno to pasować jak byś ściągała ten panel to zrób mi tylko proszę zdjęcie wtyczek na panelu ;3 jak by ci się chciało to klimy też (w myśl wtyczek)
co do filmików na yt od Złośnik to z chęcią bym pooglądał nawet z czystej ciekawości co tam zmajstrował ;P
i pytanko jeszcze jedno się narodziło czy 2.7 v6 z tuscson'a będzie pasować do eli czy różnią się mocowaniami (wielkościowo wejdą osprzęt da się przełożyć) tylko łap i poduszek nie udało mi się porównać.
-
Złośnik nie kręcił filmików, tylko korzystał z instrukcji wybebeszania panelu, które ktoś inny nagrał (:
Musiałbyś do niego napisać to Ci linki poda.
Albo poszukaj na YT, może też znajdziesz.
-
-
Witam. Jeśli chciałbyś zainstalować radio 2din to mam kilka wskazówek.
-
Witam. Jeśli chciałbyś zainstalować radio 2din to mam kilka wskazówek.
myślę że przytulę wskazówki ;3 zamierzam tunel środkowy wziąć z mercedesa w210 tylko nie wiem jak rozwiązać problem ręcznego(w mercu jest nozny) wracając do tunelu po przekładce będę miał schowki na środku idąc dalej na desce nie będą już potrzebne ;X