HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Getz => Wątek zaczęty przez: janiu49 w 19 Listopad 2016, 12:23:43
-
Witam. Zwracam sie do was może ktoś z was juz to przechodził. W moim samochodzie był demontowany zbiornik paliwa i czyszczony z syfu po ponownym montażu i odpowietrzeniu na filtrze powietrza auto zapala na chwile po czym gasnie. Zapalil sie rowniez check po podlaczeniu pokazuje blad P1187. Czy ktoś jest w stanie pomoc bo juz nie mam rady, czy mogla sie zapowietrzyc pompa wtryskowa i jak ewentualnie to odpowietrzyc jesli to powietrze znajduje sie za filtrem paliwa juz na szynie albo pompie. Prosze o pomoc może ktoś miał podobną sytuacje
-
http://service.hyundai-motor.com//euro5/index.tiles z prawej strony u góry włącz język polski.
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=6090&start=0
http://www.fotosik.pl/zdjecie/a43a6d029ceef663
http://www.fotosik.pl/zdjecie/ff35a5787480a92e
P1187 to błąd regulatora ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Wymień filtr na pompie paliwa w zbiorniku paliwa 31090-2D450 https://www.google.pl/search?q=31090-2D450&rlz=1C1KMZB_enPL535PL541&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiSo8T35bTQAhVHiCwKHZqlBbkQ_AUICSgC&biw=1422&bih=787&dpr=0.9
Wykręć regulator ciśnienia na listwie wtryskowej i sprawdź czy nie jest zabrudzony https://www.google.pl/search?q=31402-27010&rlz=1C1KMZB_enPL535PL541&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiwwsnU5rTQAhWHDiwKHbtFCn8Q_AUICSgC
http://ru.full-repair.com/technics-repair/auto/common-rail-pressure-regulator-cleaning/
-
Jednak zbyt wcześnie chyba zacząłem się cieszyć. Pomimo wyczyszczenia tego czujnika dwukrotnie, dziś auto kiedy wracałem do domu znów zaczęło gasnąć co kilkaset metrów oraz wyskoczył check znów z tym samym błędem. Nie wiem już cóż mam począć :-(
-
Post#15 http://www.hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=5802&postdays=0&postorder=asc&start=0
W Twoim aucie jest 31402-27010 0281002732.
Zamienniki:
0281002483 0281002500 7701052268 0281002381 7701049392 0281002243 0281002488 71728911 71718445 60816659 0281002480 0281002718 3140227010 13517787537 0281002287 0281002732
Lub
http://kovsh.com/library/diesel_fuel_system/fuel_equipment_manufacturers/bosch/bosch_common_rail/klap_reguliro_davlen_topli_dr/t/tabs647/photos
https://www.motointegrator.pl/produkty/317727-zestaw-naprawczy-pompy-common-rail-bosch-f-01m-100-278
-
Cześć, miałem ten sam problem (choć nie wiem co wskazywał komputer bo jeszcze wtedy nie miałem kabla). U mnie była zapchana pompa paliwa. Była tak bardzo zapchana, że paliwo nie szło dalej co powodowało jej wyłączanie się w czasie jazdy.
Sprawdź taką sytuację:
1. Podnieś tylną kanapę (tak, żebyś widział tą okrągłą gumę pod fotelami - tam jest pompa paliwa)
2. Odpal auto i jedź równo na optymalnych obrotach i słuchaj jak chodzi pompa.
3. Jak się bedzie dusił to wktórym momencie się wyłacza.
4. Po zgaszeniu auta (w czasie jazdy) daj zapłon (ale nie odpalaj) i posłuchaj czy pompa się włącza.
Może to da jakiś pogląd co się dzieje. U mnie do wymiany była pompa paliwa. Od tamtej pory już nie mam problemu w czasie jazdy! :)