HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i30 FD => Wątek zaczęty przez: zapsi92 w 08 Październik 2016, 12:42:57
-
Witam, nie orientuje się przypadkiem ktoś od czego może być taka oto wtyczka, znalazłem ją wpiętą w zaślepce obok wyłącznika ESP? Pozdrawiam
-
Na podstawie treści tematu i danych w poście będę równie oszczędnie zarządzał informacjami (również zdjęciami) i oto moja odpowiedź http://hyundaiklub.pl/forum/dload.php?action=file&id=127
-
Witam wszystkich. Normalna czynność co jakiś czas, wyczyszczenie dywanika kierowcy. Wyjmując gumę dostrzegłem wiszący kabel za konsolą po środku auta z tyłu. Czy ktoś może wie od czego to może być...? :) (http://i65.tinypic.com/54y3uu.jpg)
-
A konkretnie gdzie umiejscawiasz ową wtyczkę. Brak tu zdjęcia z większym dystansem.
(http://images82.fotosik.pl/210/9c3daf42bbbc3cc3.png)
-
Mniej więcej na wysokości gniazda z zapalniczką...?
[ Dodano: 2016-12-03, 19:39 ]
(http://i63.tinypic.com/161gtuf.jpg) Zaraz poszukam lusterka, może świecąc na nie latarką coś zobaczę...
-
No teraz już się rozjaśniło bardziej :-D
-
Patrzyłem lusterkiem ale nie znalazłem miejsca na tą wtyczkę... :/ Jeżdżąc nic nie zauważyłem aby mi brakowało ale wiadomo... :)
-
Witam, nie orientuje się przypadkiem ktoś od czego może być taka oto wtyczka, znalazłem ją wpiętą w zaślepce obok wyłącznika ESP? Pozdrawiam
Jak z prawej strony to do regulatora podświetlenia deski rozdzielczej jak z lewej to od wysokości świateł :)
-
O, ale gdzie jest przycis jej regulacji? Może moja wersja tego auta ne obsluguje i kabel wisi bez przyczyny...
-
Nic nie wisi bez przyczyny. Widocznie fabrycznie ktoś o to nie prosił. Generalnie masz wiązkę wyprowadzoną i możesz sobie wpiąć regulator. Sam takiego szukam do swojego tylko u mnie jest zaślepka wpiętawa kabel by to ładnie wyglądało. Regulator w serwisie kosztuje ok 250 zł a na allegro jak jest to sprzedają w kompletach cały ten panel. Samego regulatora nie spotkałem póki co. A wersja ang niby ok ale byś regulator odwrócić do góry nogami bo niestety ramka jest półokrągła a z prawej strony Ci się nie wepnie chyba że szczeliny Ci nie przeszkadzają. Zresztą zobacz sobie ten panel w europejczyku a w angliku i zobaczysz o co kaman...
-
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR5SpkW_aisX1BcRLAb0BmIRH005ONi2OZWWITNUbiKgR8gg3uS Tak mniej więcej to wygląda?
Czyli jeżeli nie chcę tego regulatora to jakoś zabezpieczyć ten przewód czy wystarczy go umiejętnie schować żeby mi się nie pokazywał? :)
-
Ja swój regulator kupiłem z kasowanego samochodu. Z olx zadzwoniłem do faceta i bez problemu wysłał za pobraniem, 50zł plus koszty wysyłki.
-
Mi to szczerze mówiąc nie jest potrzebne, schowam z tyłu tą wtyczkę żeby mi się na oczy nie pokazywała... ;)
-
Tylko twoja wtyczka chyba nie jest z regulacji. Inne wejście i miejsce położenia.
-
To może ktoś coś nowego zaproponuje, od czego ona może być? :)
-
Tez mi się wydaje że to nie od podświetlenia. Trzeba by sprawdzić z schemacie elektryki co i jak.
-
Gdzie ten schemat znajdę, czekam na inne wasze propozycje... :)
-
Masz chyba w drugim poście tego tematu.
-
Przejrzałem wszystkie pdfy. Nie znalazłem tej wtyczki ale w folderze o nazwie "54_CL-Component_Locations" pod moją wtyczkę pasują zdjęcia nr 71,74,75,76,77... Ktoś może namierzy? :)
-
Musisz rozebrać plastiki i spojrzeć głębiej. Większość wtyczek jest koloru białego i w wypadku 16 pinów trochę więcej przewodów do nich dochodzi.
-
Postaram się w weekend zajrzeć głębiej. Jeżdżąc sprawdzę czy wszystko co da się uruchomić działa prawidłowo. Na razie dzięki wszystkim za pomoc, jak coś odkryje to dam znać :)
-
Możliwe że od regulacji intensywności podświetlenia zegarów. No chyba że masz założony ten przycisk
-
Nie mam tego przycisku...
-
Czyli to jest wtykbod tego potencjometra
-
Mówisz o tym ściemniaczu...?
-
Tak
-
W tym temacie są dwa osobne wątki o wtyczce 16 pin i 2 lub trochę więcej pin. Nie mają ze sobą nic wspólnego i to trzeba brać pod uwagę przy odpowiedziach.
-
Ale fajnie się czyta odpowiedzi, sorki kolego bobekos ale nieuważnie śledzisz odpowiedzi, odpowiedź o wtyczce do reostatu dotyczy zapytania kolegi zapsi92, który na zdjęciu pokazuje trzy-pinową wtyczkę, a kolega dziobo07 odpowiada na pierwszy wątek koledze bobekos z wątku 3, no uśmiałem się trochę z tego galimatiasu.
Mam prośbę, drodzy użytkownicy forum, czytajcie ze zrozumieniem i śledźcie wątki poruszane w poście, bo bałagan robicie.
-
Ja zacytowałem do którego posta kieruje odp a kolega podłapał bo odp pod jego postem. W każdym razie użytkownik zapsi92 już otrzymał odp, która w moim przekonaniu jest wystarczająca. Więc myślę, że temat do zamknięcia. Bo jakoś nikt użytkownikowi bobekos nie umie pomóc szczególnie, że nawet nie znalazł odp sam w schemacie.
Cóż wtyczka widmo :D
-
Dlatego na razie ją chowam głęboko w swoje i30 żeby mi się już nie pokazała. Macie rację że trochę się tu bałagan zrobił ale nie chciałem robić nowego tematu. Pozdrawiam
-
Witam
Mam pytanie mam luźną wtyczkę obok zbiornika od płynu chłodniczego co to może być ? Silnik 1.6 CRDI 2008
-
Zagadki zadajemy tutaj http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=9141&highlight=wtyczka
[ Dodano: 2017-04-07, 18:50 ]
A tutaj posiada Kia http://forum.mojaceed.pl/viewtopic.php?f=38&t=9033
-
Cześć. Może wiecie do czego jest ta wtyczka ? Jeździłem 4 miechy z rozłączoną i żadnych efektów nie zauważyłem
-
https://www.google.pl/search?q=35120-2A400&rlz=1C1KMZB_enPL535PL541&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjZqc2ixsvYAhVEXiwKHSo0CwIQ_AUICigB&biw=1164&bih=645
.
-
Skoro to zawór od doładowania to czemu żadnej różnicy nie było po odłączeniu i podłączeniu ?
-
Może turbo ci zdechło i różnicy nie ma?
-
Żadnej. Turbinka lekko gwizda jak zawsze. 200 km /h leci więc chyba chodzi
-
Prawdopodobnie może to być klapa gaszenia silnika. W większości dieslach już stosują takie klapy, po to aby przy gaszenia nie było dużych drgań podczas gaszenia.
Oczywiście jeżeli się mylę to mnie poprawcie.
Pozdrawiam 😁