HyundaiKlub.pl
Warsztat => Instalacja LPG, CNG, inne => Wątek zaczęty przez: Piotrek50501 w 27 Wrzesień 2016, 19:49:02
-
Witam.
Nie mogę rozgryźć jednego elementu instalacji LPG. Posiadam instalację firmy Prins, jest ona fabrycznie zamontowana od nowości auta w Holandii. Zaczynając od parownika jest za nim filtr gazu, potem element którego nie mogę rozgryźć (na zdjęciu). W internecie nic nie znalazłem na jego temat. Byłbym wdzięczny za informacje co to jest i czy ewentualnie można go wyczyścić. Muszę podjąć jakieś działania bo auto ma silnik 2.0 B+Gaz i na gazie pali mi aż 15l/100km. Czy to jest normalne w tym aucie? I wcale nie jeżdżę zbyt ostro. Bo jeszcze mam dziwny objaw jak dodam ostro gazu to dość wolno obroty wzrastają i wolno opadają.
-
Mam 2.4, inst. też Prins i max co spalił to niecałe 14 litrów. Teraz mam kłopot ze skrzynią i jeżdżąc normalnie i przepisowo zszedłem do 12/100. Jeśli chcesz to zrobię fotkę u siebie, ale więcej nic nie pomogę.
-
Ok będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Może wkroczę na inną drogę ale dziwi mnie że czujnik MAP Sensor ma cały czas wartość: ok 30kPa a na obrotach ok 6tyś max 35kPa. Czy to może mieć jakiś wpływ na te obroty? No i na spalanie? Po odłączeniu czujnik obroty są na wielkości ok 300obr na min. Silnik prawie gaśnie. Czy to jest normalne? Jak powinien się zachowywać silnik po odłączeniu tego czujnika?