HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Lantra / Elantra => Wątek zaczęty przez: Henry w 27 Sierpień 2016, 11:43:48
-
W sankach, po lewej stronie od wewnątrz, w pobliżu mocowania wahacza, pojawiła się korozja ok. 5 x 10 cm. Czy można to zaspawać nakładając łatę, czy też konieczna jest wymiana całego podzespołu (cena nowego oryginału ponad 3000 zł). Kolejne pytanie, czy do Elantry XD pasują sanki od innego modelu Hyundaia. Z góry dziękuję za sugestie i propozycje.
-
Odświeżę kotleta.
Czy ktoś wie czym się różnią sanki o numerach katalogowych 62410-2D000 i 2D001?
-
do XD jest 62410-2D010
jest zamienna z numerem 62410-2D001 62410-2D000 624102D011
nowa na allegro 1600zł http://allegro.pl/sanki-rama-zawieszenia-silnika-hyundai-elantra-i7339814041.html
lub używka 250, 450zł
http://allegro.pl/sanki-wozek-belka-kolyska-hyundai-elantra-iii-2-0-i6620596443.html
http://allegro.pl/belka-sanki-hyundai-elantra-usa-i6247889740.html#thumb/3
jak sanki zgniły to lepiej sprawdzić przednie wahacze, gniły na potęgę w okolicy sworznia i kończy się to urwaniem koła
-
Wahacze mam nowe, mocowania też ok. Zgniło w połowie między mocowaniem wahacza a przodem po stronie kierowcy.
Jak nowe kosztują 1600 w foxie to nie wiem skąd usłyszałem cenę 3koła za końcówkę 001 i podobno zamienić nie można.
-
końcówka 0/1 raczej dotyczy kodu dostawcy. np. łożysko przednie jest takie samo z 0 i 1. ale musisz sprawdzić. w Europie rama ma 000 a w USA 010 a są identyczne
-
Dzięki, kupione - założone. Używka. Okazuje się, że jednak jest jakaś różnica w mocowaniach przekładni kierowniczej. W pierwszych, które kupiłem mocowanie nie pasowało. Chyba, że od anglika były.