HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Santa Fe SM => Wątek zaczęty przez: hakazi w 02 Sierpień 2016, 10:02:35
-
Witam,kupiłem uniwersalna centralke miala byc z schematem podłaczenia ale przyszla bez,jak ktoś z was ma schemat/opis z fabrycznej centralki prosze o link.
Pozdrawiam
-
http://hyundaiklub.pl/forum/dload.php?action=file&id=83
-
Czy jest ktoś w stanie mi napisać według którego schematu mam podłączać kabelki,nie mam pojęcia na jakiej zasadzie działa zamek w Sanciaku
Dodaję zdjęcie z uniwersalnej centralki którą kupiłem.
-
Sterowanie minusem.
-
Witam, chciałbym podłączyć się do tematu.
Również kupiłem sterownik centralnego zamka w sklepie stig.pl
Jeśli w Santku, sterowanie jest minusem, to podłączenie powinno być wykonane według schematu 1 w załączniku 1.
W załączonym od nich opisie przewodów wynika, że białej kostce centralki, powinny wychodzić przewody: żółty (sygnał zamykania) oraz biało-czarny (sygnał otwierania) do których podłączamy kolejno biały przewód i biało-czarny z nowej centralki ( według schematu nr 1 )
Problem polega na tym że w mojej centralce nie znalazłem jako takiego przewodu żółtego oraz biało-czarnego... Próbowałem szukać sygnału na każdym z kabli w kostce poprzez podłączenie żarówki do stałego plusa i każdego pina kostek po kolei ( do centralki idą dwie kostki - pierwsza mała z 5 przewodami i druga z około 15 przewodami ) lecz nie znalazłem żadnego krótkiego sygnału podczas zamykania auta z kluczyka przy zamkniętych drzwiach. Nie jestem specem od elektryki i nie do końca rozumiem schematy, dlatego chciałbym się zapytać czy orientujecie się które kable w oryginalnej centralce, dają sygnały otwarcia i zamknięcia. Mi niestety nie udało się tego znaleźć. Aż przypadkiem zatrzasnąłem kluczyki w aucie razem z telefonem itp... Potem 3 godziny drutem przed blokiem próbowałem otworzyć auto...Poległ lakier i uszczelki... Dziękuję za pomoc!
-
W tym jaki i poprzednim temacie który popełniłeś jest zawarty schemat instalacji elektrycznej.
Czy na pewno znalazłeś ETACS?
-
To jest ten element tak ? Jest on zamontowany wciśnięty w skrzynkę bezpieczników, za pomocą tego białego złącza, a z boku wychodzą dwie kostki oraz antena :
(https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/617J7jXToAL._SY355_.jpg)
I to w któreś z kabli z tych bocznych podłączeń, muszę wpiąć swoja sygnały otwarcia i zamknięcia ze swojej centralki tak ?
Serio staram się ale na prawdę nie rozumiem tych schematów...
[ Dodano: 2017-03-27, 20:42 ]
Patrze na schematy Anti-Theft-Circuit oraz Door-Lock-Circuit bo to chyba o nie chodzi i w niczym nie przypomina mi to tego co widziałem pod kolumną kierownicy. Po prostu chyba nie potrafię tego czytać...
-
II
-
Achaaa czyli to w cale nie te dwie boczne kostki, tylko duża kostka w skrzynce bezpiecznikowej, zgadza się? Jeśli to o to chodzi to nie dziwię się że nie mogłem znaleźć sygnału....
[ Dodano: 2017-03-27, 20:56 ]
Powiedz mi jeszcze, czym jest ten pierwszy schemat ? Jak to czytać ? Co przedstawia to szare pole ?
[ Dodano: 2017-03-28, 14:38 ]
Zajrzałem dzisiaj do tego miejsca które zaznaczyłes strzałka czyli po środku. Znajduje się tam czarna kostka której zdjęcia prezentuje poniżej. Niestety nie ma tam takich kolorów
-
Mała pomyłka złącze M13-3 to połączenie ETACS z ze skrzynką bezpieczników.
Wyjście sygnału LOCK/UNLOCK jest na złączu I/P-M na pinie 5 (żółty) i 6 (biało-czarny).
.
-
Generalnie udało mi się zamontować centralny zamek ale nie obyło się bez zdejmowania boczka kierowcy. Sprawdziłem który z pinów z kostki idącej do przycisków lock-unlock, przy dołożeniu masy, zamyka a który otwiera auto, i tak okazało się że kolory się zgadzają. Dalej poszukałem na zagranicznych forach i dowiedziałem się że powinienem szukać białej 22-pinowej kostki przy lewej nodze kierowcy. I faktycznie znalazłem tam ( trzeba zdjąć trójkątną obudowę przy dywaniku obok podnóżka lewej nogi) dwie kostki, jedna czarna a pod nią biała, która posiadała opisane kolory czyli biało-czarny i żółty. podłączyłem tam odpowiednio sygnał zamknięcia i otwarcia i alarm ożył. Potem masa do karoserii. Sygnałem są postojówki które dostają plus z centralki na zielono-pomarańczowy kabel w kostce powyżej