HyundaiKlub.pl

Auta i problemy => Lantra => Wątek zaczęty przez: tictac w 20 Sierpień 2008, 21:39:46

Tytuł: Silnik - budowa
Wiadomość wysłana przez: tictac w 20 Sierpień 2008, 21:39:46
Wiem, że pewnie większość z tych rzeczy to łatwizna, ale czegoś tego typu nie miałem w silniku 1,1 w Fieście. Tu jest więcej korków i innych rzeczy, ale te zwróciły moją uwagę szczególnie.

Zaznaczyłem na czerwono:

(http://img208.imageshack.us/img208/3306/p1030653ed3.th.jpg) (http://img208.imageshack.us/my.php?image=p1030653ed3.jpg)

Będę wdzięczny za każdą podpowiedź
Tytuł: Silnik - budowa
Wiadomość wysłana przez: e-gen w 20 Sierpień 2008, 21:54:11
1 zbiorniczek wyrównawczy hydrauliki sprzęgła
2 to elektrozawór recyrkulacji par paliwa tzw. PCSV (Purge Control Solenoid Valve)
3 zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego
4 korek chłodnicy
Tytuł: :-)
Wiadomość wysłana przez: rufuz w 20 Sierpień 2008, 21:58:38
jak na 1996 to silnik niezle wyglada. Był czyszczony ? U mnie ta pokrywa z napisem "hot" jest z takim nalotem.
Widze ze silnik w 96 r jest identyczny jak w moim, przynajmniej z wygladu.
Tytuł: Silnik - budowa
Wiadomość wysłana przez: tictac w 20 Sierpień 2008, 22:16:56
Nie był czyszczony - on ma 60 000 przebiegu i większość czasu stał w garażu - serwisowany i jeżdżony na krótkie dystanse. Na zbiorniczku nr 3 jest napis power i coś tam jeszcze.
Gdzie jest w takim razie jakiś płyn od wspomagania?
Tytuł: Silnik - budowa
Wiadomość wysłana przez: e-gen w 20 Sierpień 2008, 22:36:54
racja, 3 to POWER STEERING
Tytuł: Silnik - budowa
Wiadomość wysłana przez: BartBartez w 20 Sierpień 2008, 22:38:21
Cytat: "e-gen"

2 to elektrozawór recyrkulacji par paliwa tzw. PCSV (Purge Control Solenoid Valve)

A nie silniczek krokowy??
Tytuł: Silnik - budowa
Wiadomość wysłana przez: e-gen w 21 Sierpień 2008, 00:04:14
Cytat: "BartBartez"
Cytat: "e-gen"

2 to elektrozawór recyrkulacji par paliwa tzw. PCSV (Purge Control Solenoid Valve)

A nie silniczek krokowy??


a może :roll: ;-)
Tytuł: Silnik - budowa
Wiadomość wysłana przez: MuVo06 w 21 Sierpień 2008, 09:52:13
zdecydowanie nr2 to silniczek krokowy bo ostatnio wymieniałem tę cześć gdyz zaczął mi pływać na obrotach
Tytuł: Silnik - budowa
Wiadomość wysłana przez: BartBartez w 21 Sierpień 2008, 09:55:39
e-gen, Zawór, o którym pisałeś znajduje się za przepustnicą na ściance karoserii. Tuż pod łączeniem blach
Tytuł: Silnik - budowa
Wiadomość wysłana przez: tictac w 21 Sierpień 2008, 14:55:26
Super ! Dzięki !
To już na początek wiem co jest gdzie :)
Tytuł: Silnik - budowa
Wiadomość wysłana przez: rufuz w 21 Sierpień 2008, 18:41:06
Cytat: "tictac"
Nie był czyszczony - on ma 60 000 przebiegu i większość czasu stał w garażu - serwisowany i jeżdżony na krótkie dystanse.


No to niezly nabytek. Ja kupilem 2000 r z 97 tys przebiegiem.
Tytuł: Silnik - budowa
Wiadomość wysłana przez: tictac w 21 Sierpień 2008, 22:17:24
Długo czekałem na sygnał od taty, że jest coś takiego do kupienia.
Jak tylko trafiła się okazja - nie wahałem się ani chwili :)