HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Tucson JM => Wątek zaczęty przez: stan; w 24 Kwiecień 2016, 16:19:40
-
koledzy witam serdecznie i proszę o odpowiedż mój tusek ma problem natomiast gdy dojeżdżam do skrzyżowania czy z szybkiej jazdy szybko zwalniam do wolnych obrotów auto gaśnie i czekam parę sekund sterownik mi cyknie i odpalam i jadę dalej , w prostej trasie mogę jechać nawet cały dzień i nic mam błąd 1188 i chcę wiedzieć konkretnie co on oznacza
-
Konkretnie to z prawej strony postu jest opcja "Edytuj" skorzystaj i popraw treść tematu na "Błąd P1188".
P1188 Fuel Pressure - Leakage
Sprawdź co się dzieje w zbiorniku paliwa, a szczególnie zwróć uwagę na filtr siateczkowy.
(http://images77.fotosik.pl/540/48d663d64f5c8dd5.png)
-
-
Objawy były takie ... jadę wszystko OK i nagle gaśnie (jak bym wyhamował silnikiem) zdziwiło mnie to bardzo, bo zjeżdżałem z górki w Słowackich Tatrach. Zgasł i nie odpalał, po kilku próbach podpiąłem interfejs diagnostyczny (polecam każdemu wozić w bagażniku) wyskoczył błąd p1188 (problem z ciśnieniem paliwa) skasowałem i dojechałem... wszystko wróciło do normy, ale po kilku miesiącach problem pojawił się podczas próby ruszenia z parkingu.Ten sam error, ale już nie odpali.
Diagnoza: Pompa wysokiego ciśnienia ma dosyć (nalatane 197 000 km) Pompa do regeneracji ok 940 zł wymiana 200 zł.
Pytanie : Czy oprócz pompy coś jeszcze należy zrobić żeby wszystko było ogarnięte jak trzeba? Wtryski całe nie dostały po d...ie ;).
-
Drogo wychodzi Ci ta regeneracja - ja za regenerację pompy w D4EA w Santa Fe płaciłem jak dobrze pamiętam ok 460zł z demont/mont do silnika i to tylko dlatego że nie miałem pompy Bosch tylko oryginalnego Koreańczyka. Do Boscha zestaw naprawczy kosztuje ok 140zł (kosztował 3-4 lata temu), do Koreańczyka nie było oficjalnie dostępnych zastawów naprawczych - w serwisie Hyundai tylko kompletne pompy - nie pytałem o cenę
W mojej pompie, planowane były jeszcze głowiczki bo się wypaczyły.
Odnośnie pytania - dobrze by było sprawdzić pompę w zbiorniku, może ona nie podaje odpowiedniej ilości paliwa do pompy wysokiego ciśnienia i tego robi się błąd.
Jak nie pompa to sam filtr paliwa w zbiorniku, może zbiornik jest zamulony - odchodząca farba w zbiorniku - temat poruszany na forum, nie pamiętam czy dotyczył wszystkich wersji silnika
-
Pompę w zbiorniku oraz "piaskowanie" baku + filtry robiłem 2 lata temu.Wszystko wymieniane na bieżąco ostatnia wymiana filtra w lipcu b.r.
HEJ FORUMOWICZE! ILE PŁACILIŚCIE ZA KOMPLEKSOWĄ REGENERACJĘ POMPY? :-/