HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Sonata => Wątek zaczęty przez: darisonek w 05 Marzec 2016, 16:05:46
-
Witam klubowiczów mam dość ważne pytanie na które nie znalazłam odpowiedzi w internecie a mianowicie czy silnik G6AT 3,0 v6 12 zaworów jest silnikiem bezkolizyjnym ?
Pomóżcie proszę bo strzelił mi dziś rozrząd i nie wiem co mam czynić :P
-
G6AT to Mitsubishi 6G72 SOHC 12V. Silnik :cry: :cry:
-
Tak to wiem tylko pytanie czy te silniki są bezkolizyjne ? Z tego co wyczytałam to sa bezkolizyjne ale jak w praktyce :roll: :?:
-
Myślałem że dwie płaczące twarze wystarczą.
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=22917
-
Znalazłam troszkę więcej informacji i jest nadzieja ze mój typ silnika jest bezkolizyjny oczywiście już jest w trakcie diagnozy więc wszystko wyjdzie w praniu.
Dziwna sprawa powiem ponieważ pasek jest rozszarpany jakby coś w niego wpadło mogę fotke podesłać a podczas tej przykrej sytuacji nie było słychać jechaliśmy max 30 km bo dopiero co ruszyliśmy sprzed pasów a auto zgasło po prostu zero huku stuknięcia nic nul ;/ :roll:
-
Witajcie, mam problem ze znalezieniem uszczelniacza wałka rozrządu kod silnika g6at wszedzie sa te małe 35/50/8 mm ale nie pasuje ;/ Czy ktoś wie jakie tam idą i gdzie dostanę ?
-
To co zaznaczyłaś to wał korbowy.
http://epc.japancars.ru/hyundai/#c3Q9PTUwfHx5ZWFyPT0xOTk2fHxyZWdpb249PUVVUnx8c3RzPT17IjEwIjoiXHUwNDIwXHUwNDRiXHUwNDNkXHUwNDNlXHUwNDNhIiwiMjAiOiIxOTk2IFx1MDQxNVx1MDQxMlx1MDQyMFx1MDQxZVx1MDQxZlx1MDQxMCIsIjMwIjoiMTk5NiBTT05BVEEgKDE5OTQtMTk5OCkiLCI0MCI6Ilx1MDQxNFx1MDQzMlx1MDQzOFx1MDQzM1x1MDQzMFx1MDQ0Mlx1MDQzNVx1MDQzYlx1MDQ0YyIsIjUwIjoiMjAyMTNBIENBU0UtRlJPTlQsIFY2In18fGNjPT1FVVIzNDA5NHx8Y2F0PT1FVVIzNDA5NDAwfHxSZWdpb24yPT1FRUwvRUVSL3x8ZjIzPT0zNDB8fGZ0cjAzPT1VfHxncm91cD09RU58fHc9PTIwMjEzQXx8cGFnZTUwPT0%3D
Jak tam silnik?
-
Silnik ma 3,0 v6 oznaczenie G6AT wszedzie gdzie szukam to sa uszczelniacze 35/50/8 mm
-
Czego uszczelniacz poszukujesz wałka rozrządu czy wału korbowego?
Silnik żyje?
-
Wałków rozrządu i wału korbowego, z tego jaka informację dostałam to silnik żyje
-
Przedni uszczelniacz wału korbowego numer oryginału 21421-35011, N10508H Wymiary 37x50,2x6
Na rysunku element o numerze 21421A
http://epc.japancars.ru/hyundai/#c3Q9PTUwfHx5ZWFyPT0xOTk2fHxyZWdpb249PUVVUnx8c3RzPT17IjEwIjoiXHUwNDIwXHUwNDRiXHUwNDNkXHUwNDNlXHUwNDNhIiwiMjAiOiIxOTk2IFx1MDQxNVx1MDQxMlx1MDQyMFx1MDQxZVx1MDQxZlx1MDQxMCIsIjMwIjoiMTk5NiBTT05BVEEgKDE5OTQtMTk5OCkiLCI0MCI6Ilx1MDQxNFx1MDQzMlx1MDQzOFx1MDQzM1x1MDQzMFx1MDQ0Mlx1MDQzNVx1MDQzYlx1MDQ0YyIsIjUwIjoiMjAyMTNBIENBU0UtRlJPTlQsIFY2In18fGNjPT1FVVIzNDA5NHx8Y2F0PT1FVVIzNDA5NDAwfHxSZWdpb24yPT1FRUwvRUVSL3x8ZjIzPT0zNDB8fGZ0cjAzPT1VfHxncm91cD09RU58fHc9PTIwMjEzQXx8cGFnZTUwPT0%3D
Przedni uszczelniacz wałka rozrządu (dwie sztuki) numer oryginału 22144-35000, 22144-3B001. Wymiary 35X50X8
Tylni uszczelniacz wałka rozrządu (dwie sztuki) numer oryginału 22327-35120.
Na rysunku elementy o numerze 22144 i 22327.
http://epc.japancars.ru/hyundai/#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%3D
Żyje i nic się nie stało czy żyje bo można naprawić zniszczenia po zerwaniu paska rozrządu.
-
Dziękuje bardzo za informacje :)
Nic się silnikowi nie stało wystarczy zrobić rozrząd