HyundaiKlub.pl
		Auta i problemy => Tucson JM => Wątek zaczęty przez: Titus w 12 Styczeń 2016, 23:16:37
		
			
			- 
				Problem mam taki, żeby otworzyć lub zamknąć auto to muszę "dusić" pilota kilka razy, żeby zadziałał. Miga tylko kierunkami, więc jakiś sygnał odbiera. Mam dwa piloty i oba działają tak samo. Mikrostyki raczej sprawne, czerwona dioda na pilocie miga, a auto się nie otwiera. 
Przy próbie otwarcia kluczykiem auto zaczyna szybko migać kierunkami, ale sygnału żadnego nie ma. Nie wiem czy powinna być jakaś syrenka czy klakson powinien zadziałać?
			 
			
			- 
				Spróbuj nową baterie, sprawdź też te małe wyłączniki co włączają ci światełko jak otworzysz drzwi może któryś nie łączy, odepnij klemę może komp się zresetuje. A jak nie kup kabel VAG K+CAN i spróbuj programem z forum. Albo padł ci sterownik od centralnego ale gdzie on jest to ja nie wiem i czy to jest jako pojedynczy moduł czy zespolony z głównym kompem. Może też być jakiś przekaźnik i sprawdź też bezpieczniki.
			
 
			
			- 
				Witam
Mam podobny problem, i co wyszło ???
			 
			
			- 
				Baterie w obu pilotach są ok. Piloty rozbierałem, mikrostyki ładnie pracują. Klema była zdejmowana - nic się nie zmieniło. Myślę jeszcze o ponownym zaprogramowaniu pilotów.
Czym autoalarm sygnalizuje swoje działanie poza kierunkami?
			 
			
			- 
				U mnie nic nie sygnału dźwiękowego. Zamykam mruga raz, otwieram 2 razy. Słychać tylko, że centralny zamek zamyka drzwi. Jak coś będziesz potrzebował to pisz sprawdzę Ci u siebie.
			
 
			
			- 
				Witam, mam taki problem, kiedy chcę zamknąć auto pilotem nie mogę. Na pilocie zapala się czerwona dioda a wszystkie kierunkowskazy w aucie mrugają(tak jak powinno być), ale uto się nie zamyka. Gdy przekręcam kluczyk w drzwiach wszystkie zamki się zamykają. Jak już auto jest zamknięte to mogę otworzyć je z pilota.
Miał ktoś podobny problem, albo wie co może być jego przyczyną?
			 
			
			- 
				Witam 
Miałem podobny problem we Freelanderze.Tam były w zamku dwa silniczki i padły szczotki w tym od zamykania.Podejrzewam że tu jest tak samo.Kup drugi zamek drzwi od kierowcy i będzie ok.
			 
			
			- 
				Witam
Mój problem jest trochę inny. Zamek otwiera się z pilota bezproblemowo natomiast problem jest z zamknięciem. Naciskając przycisk zmykania na pilocie nic się nie dzieje. Nie zapala się kontrolka na pilocie i samochód się nie zamyka. Dopiero po kilku lub kilkunastu próbach kontrolka mrugnie centralny zamyka samochód. Czy to może tylko bateria czy coś więcej.
Pozrawiam
			 
			
			- 
				Możesz wymienić baterie, ale prawdopodobnie będzie to mikro styk ten przycisk na płytce drukowanej.
			
 
			
			- 
				Odświeżę temat.
Dzisiaj wymieniłem baterię w pilocie i zauważyłem ,że przycisk ( mikrostyk ) na zamykanie przesuwa się swobodnie po drukowanej płytce. To było przyczyna jego braku działania ( niezamykania centrala). Pytanie mam takie. Jak go trwale zamocować, przy użyciu jakiego środka - sam jest niewielki, raptem 2-3 mm z każdego boku. Kto ewentualnie może wykonać taka usługę, gdyż sam raczej nie dam rady. Proszę o jakieś podpowiedzi, może ktoś się już borykał z tym problemem.
Dodam,że jak mikrostyk jest na właściwej pozycji to działa bez zarzutu.
			 
			
			- 
				Takie rzeczy to chyba trzeba przylutować jak ma luz. Zwykła lutownica i trochę cyny.
			
 
			
			- 
				Widzę, że to chyba częsty problem bo w moich było to samo.
Lutownica precyzyjna, raczej nie transformatorowa abyś szkód nie narobił - wystarczy kolba 40W, trochę lutu i po problemie. 
Ja dodatkowo przykleiłem po lutowaniu przycisk klejem super glue aby problem się nie powtórzył w przyszłości.
Jak sam nie dasz rady to zwyczajnie podjedź do jakiegoś serwisu rtv, za parę złotych albo i za darmo Ci to przylutują na miejscu. (oczywiście zależy od serwisu bo nie każdy jest przyjazny)
			 
			
			- 
				:roll: Dzięki za podpowiedź, podjadę do jakiegoś zakładu, bo sam lutownicy nie posiadam. :roll:
			
 
			
			- 
				Tucson jednak wydaje sygnały dźwiękowe. Spróbujcie zostawić kogoś w aucie i trzeba zamknąć auto z pilota. Tym samym uzbraja się alarm. Po otwarciu drzwi od środka auto zaczyna trąbić krótkimi sygnałami.
Sprawdzone organoleptycznie.
			 
			
			- 
				To jest fabryczny alarm opisany w instrukcji.
Nie trzeba kogoś zostawiać w aucie, zamknij auto pilotem, uzbroisz alarm a następnie otwórz drzwi albo klapę kluczykiem, alarm powinien się uruchomić.
			 
			
			- 
				Potwierdzam tak właśnie to działa.
Nawet mnie to trochę denerwuje,bo zamkniesz pilotem a jak otwierasz kluczem to wyje . Jest jakaś opcja to wyłączyć???