HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Getz => Wątek zaczęty przez: Tiesto83 w 06 Styczeń 2016, 09:15:34
-
Trafiło mi się dwukrotnie niemiła sytuacja z Getzem 1.5 (88KM).
Podczas jazdy na rozgrzanym silniku zapala się MIL i samochód gaśnie (!) podczas jazdy. Potem mogę odpalić i jest OK. Akumulator nowy, paliwo w baku było.
Znalezione DTC to P0088 i P1185. Tak na szybko, to wygląda na za duże ciśnienie na szynie CR.
Od czego zacząć? Może woda w filtrze paliwa, ale nie wiem jak to się usuwa.
-
https://www.dropbox.com/s/k3jbxl43rbdfblx/FLA_D4FA.pdf?dl=0
-
Może masz coś takiego dla 1,5 12V D3EA 82KM oraz dla Tucsona 2,0 D4EA 113KM?
-
Getz D3EA http://hyundaiklub.pl/forum/dload.php?action=file&id=18
Tucson D4EA http://hyundaiklub.pl/forum/dload.php?action=file&id=21
-
Skasowałem błędy. Gaśnięcie nie pojawiło się już więcej. Od miesiąca wszystko OK. Przyczyna usterki nieznana.
Typuję, że jakaś grudka (lód?) z baku zapchała dolot ON.