HyundaiKlub.pl

Auta i problemy => Getz => Wątek zaczęty przez: crashzero w 02 Styczeń 2016, 17:36:45

Tytuł: [Getz] Getz CRDi czyli Diesel zimą
Wiadomość wysłana przez: crashzero w 02 Styczeń 2016, 17:36:45
Zima. Nowy Rok i pierwsze porządne spadki temperatur. Zatem pytanie do Hyundai'owych wyjadaczy, co zrobić z autem, gdzie paliwem jest Diesel? Jaki są "złote" sposoby, aby auto prawie (więcej niż 95%? wszystkich przypadków) zawsze odpalało? Jakieś dodatki do Diesela? Co radzicie?
Tytuł: [Getz] Getz CRDi czyli Diesel zimą
Wiadomość wysłana przez: gordoon w 02 Styczeń 2016, 17:42:09
Sprawne świece żarowe, brak wody w układzie paliwowym.

Diesel jak to diesel :P Można kupić premium.


Nie zaszkodzi dodać zimowego dodatku do paliwa :)
Tytuł: [Getz] Getz CRDi czyli Diesel zimą
Wiadomość wysłana przez: robaszek127 w 02 Styczeń 2016, 20:26:08
Jak jest dobre paliwo to spokojnie dziś odpalił stary Gollaper na mrozeie -14. I to ropa była z stacji nie markowej bez dodatków. Ale znając reali to nierz i ropa z BP zamarzała gdy zwykła opałówka w strym peugeocie 205 na -20 zapalała od strzała.
Są dodatki dolewa się to do ropy by nie wytracała się parafina dostępna na stacjach lub zostaje szukanie zimowego paliwa.
Tytuł: [Getz] Getz CRDi czyli Diesel zimą
Wiadomość wysłana przez: gordoon w 02 Styczeń 2016, 22:28:32
U mnie w Accencie przy minusowej temp. od -15 tworzyły się korki w układzie. Po 4-5h dopiero puszczało - Tankowałem zwykłego Diesla na stacji Orlen.

Natomiast jak zacząłem zalewać ON Verva to problem całkowicie zaniknął.