HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i30 GD => Wątek zaczęty przez: pajda w 27 Grudzień 2015, 16:15:39
-
Witam,
Mam i30 w wersji z ledami z tylu, xenonami silnikiem 128km. Brany z niemiec wiec opcji nie jestem pewien.
Nie mam w aucie tempomatu i auto. klimy i podgrzewanych siedzen. Mam BT, duża navi, kamere cofania, xenony itd
Czy moge dolozyc
http://allegro.pl/panel-sterowania-klimatyzacji-hyundai-i30-12-14r-i5104911604.html czyli panel do auto. klimy ? Będzie to działać?
Jak wyglaa sprawa podgrzewania siedzeń ? panel ma guziki ale domyślam, że brak mi mat grzewczych. Jest z nimi problem ?
Na kierownicę z tempomatem cały czas się szykuję bo moja jest z pierwszego wypustu i po 130 000 km jest już mocno zużyta.
Prosze o pomoc
-
wiec opcji nie jestem pewien
http://hyundai.afora.ru/eur/vin/tmad351uadj069882%20/ (Dpf+ dwu-masa) i już będziesz pewien.
Będzie to działać?
Będzie działać podświetlenie i nic poza tym.
Dodaj czytelny screen aukcji której link zamieściłeś lub usuń link.
-
link do rosyjskiej strony nie działa.
Dpf mam, ale dwumase też ?
-
Tutaj http://hyundai.afora.ru/eur/ trzeba wpisać vin.
-
dziękuje za pomoc.
Możesz mi powiedzieć skąd informacja o dwumasie ? na forum już ktoś pisał, że jej nie ma. W internecie nawet tej części znaleźć nie mogę.
-
Temat zamiany panela już był wałkowany kilka postów dalej. Nie da się zamienić (znaczy da się, ale kupa przeróbek) na automat. Inne wiązki, czujniki strefowe, czujnik na podszybiu, po za tym ten panel jest pod zwykłe radio, więc jak masz navi to byś musiał zabawić się w rzeźbiarza i go kroić. Jednym zdaniem masa roboty, a i jeszcze nie wiem co na to sam komputer. :)
[ Dodano: 2015-12-27, 18:23 ]
dziękuje za pomoc.
Możesz mi powiedzieć skąd informacja o dwumasie ? na forum już ktoś pisał, że jej nie ma. W internecie nawet tej części znaleźć nie mogę.
Obecnie prawie wszystkie silniki diesla mają dwumasę. Są oczywiście wyjątki przy słabszych silnikach o mocach 80-90KM, ale w większych większości są. Wytwarzany w fabryce na Słowacji silnik Hyundai-Kia 1.6 CRDi w swojej pierwszej wersji, montowanej m.in. w modelach Cee'd oraz i30 pierwszej generacji, nie miał koła dwumasowego. Nowe mają. Takie info znalazłem na sieci.
-
Przepraszam za błąd w tym aucie nie ma dwu-masy choć koło zamachowe jest bardziej masywne niż te najczęściej spotykane.
(http://images76.fotosik.pl/187/1b7cd338334f96b8.png)
-
Dziękuje ślicznie za rozwianie wątpliwości ! :-)
rozumiem, że sterowanie do klimy nie ma sensu zakładać i próbować rzeźbić.
pozdrawiam
-
Przepraszam za błąd w tym aucie nie ma dwu-masy choć koło zamachowe jest bardziej masywne niż te najczęściej spotykane.
Obrazek (http://images76.fotosik.pl/187/1b7cd338334f96b8.png)
Widać - internet nie zawsze prawdę powie, aczkolwiek zaskoczył mnie fakt braku dwumasy. Z drugiej strony - tańsza eksploatacja, ale jak to się ma w takim razie ma na drgania i żywotność skrzyni? Nie miałem okazji jeździć dieslem i30 ani ceed, także nie wiem jak z komfortem.