HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Lantra => Wątek zaczęty przez: LukaszMix w 18 Sierpień 2008, 12:48:01
-
Mam pewne pytanie.
Jak mozna podkrecic silnik w lantrze 1,6 16v z 1992
Jak ktos cos wie prosze o info
-
Tak jak każdy silnik benzynowy. Dolot, wydech na początek powinien starczyć!! Pozniej jest trudniej, kazde 10KM to 1000zł. Wałki rozrządu, koło zamachowe, wstryski, pompa, kolektor ssący, a moze nawet uturbić i kucizne zastosować.
To zależy o ile koni chcesz podnieść moc. Jak masz apetyt, to proponuje swapa!! Jak nie to baw sie powoli i rozsądnie!!
-
LukaszMix, pojeździj trochę samochodem z silnikiem max 1,1 i potem wsiądź do swojej Lantry - gwarantuje że poczujesz się dobrze :)
może się mylę, ale na miasto i klasyczną jazdę w trasy to takie 1,6 to chyba w sam raz...
-
Jak ktos cos wie prosze o info
Przejrzyj forum oraz rzuć okiem na stare forum na motonwes.pl było tam trochę info na ten temat oraz konkluzja pt: NIE WARTO. Sadi, dobrze napisał o swapie ale w starym samochodzie to koszt przekroczy jego wartość.
-
LukaszMix, pojeździj trochę samochodem z silnikiem max 1,1 i potem wsiądź do swojej Lantry - gwarantuje że poczujesz się dobrze :)
może się mylę, ale na miasto i klasyczną jazdę w trasy to takie 1,6 to chyba w sam raz...
Hehehehehe a ja myslalem jak podkrecic moja Lantre 2,0 97r. :-)
-
a ja myslalem jak podkrecic moja Lantre 2,0 97r
Jest sporo łatwiej ;-)
-
A propo przyspieszenia
"LukaszMix, pojeździj trochę samochodem z silnikiem max 1,1 i potem wsiądź do swojej Lantry - gwarantuje że poczujesz się dobrze :)"
Faktycznie daje roznice pierwsze pare minut po tym jak odebralem auto z warsztatu czulem jakbym co najmniej bolidem jechal az mnie na ziemie sprowadzilo Subaru Impreza WRX ktory mnie minął
Jak auto bylo w warsztacie poruszalem sie Citroenem ZX z silnikiem 1,8d
-
Jak auto bylo w warsztacie poruszalem sie Citroenem ZX z silnikiem 1,8d
Ja to mam pecha jako zastępczy dostałem Galanta '96 ale 2.0 no i jak tu poczuć radość po odbiorze własnego auta.
Ale jedno wiem może i kopytko Misiek ma lepsze za to przy 130 km/h zapala się kontrolka : uwaga wznoszenie :evil: strach w łoczach.Za to moją Lantrusią ze 160 na spokojnie można - tylko uszy cierpią :-x
-
Za to moją Lantrusią ze 160 na spokojnie można - tylko uszy cierpią :-x
Hmm dziwne, ja mimo przelotowego katalizatora i końcowego wydechu, nie głuchnę jak swoja lantra dochodzę do 180
-
nie głuchnę jak swoja lantra dochodzę do 180
Oj przeleciałbyś się gdzieś w trasę moją landryną kolego gadi ,coby jej przegonić pająki w rury. Moja nawet nie wie co to te 180,ja w mojej doszłam tylko do 165 ;/ km/h ;-)
-
Teraz w drodze z granicy do Hannoveru jechałem non stop 180 km/h - tylko przy robotach drogowych zwalniałem - pracuje ślicznie i o dziwo wcale nie spaliła więcej :)
-
Hmm dziwne, ja mimo przelotowego katalizatora i końcowego wydechu, nie głuchnę jak swoja lantra dochodzę do 180
No nie mówię,że głuchnę ale motor plus szumy równa się hałas - jednak paręnaście lat robi swoje i 185 kkm tyż.
Zawsze mogę z Clarion'a pocisnąć ]:-> Wtedy nie słychać :p
A nawiasem gadi pytanie: jaki motorek masz?
-
no ja ostatnio na odcinku autostrady bez wzniesień bez wiatru pociągnąłem na maksa równe 200 km/h miałem wtedy cos około 5.000 obr.
-
Witam
ja w swojej lantrze mam 2.0 16v z eclipsa (4g63) wcześniej miałem 1.8 16 v większych problemów nie było przy zmianie na 4g63
-
witam ja postanowiłem podłączyć sie do tego tematu ponieważ zastanawiem sie nad swap-em silnika 1.6 z lantry do mojego scoupe.Jak już bede miał troszke czasu i silnik na wierzchu to może warto byłoby coś ulepszyć aby uzyskać pare koników wiecej niż jest standardowo.Może ktoś byłby w stanie mi coś poradzić.
-
Witam
No z Elantry 1.6 16V można by wydusić nawet 250 KM może 300 KM ale koszt takiego tuningu przewyższył by cenę auta pewnie ze 2 razy i nie wiadomo na ile takie auto nadawałoby się do codziennej jazdy he he he
Pozdrawiam