HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => ix35 EL => Wątek zaczęty przez: piotr_5 w 28 Październik 2015, 19:39:59
-
Witam, mam mały problem zakupiłem samochód u dealera marki w Rzeszowie, w lutym tego roku stracili koncesję na markę Hyundai. Mój teść posiadający Elantrę dostał dziś wiadomość z rzekomej Centrali Hyundaia, że robiąc przegląd okresowy w lipcu u tego samego dealera (kupił auto tam gdzie ja) prawdopodobnie stracił gwarancję na auto. Mam przegląd za kilka dni. Swego czasu było głośno o dyrektywie UE
, która głosiła, że utrzymanie gwarancji jest możliwe także serwisujac poza ASO.
http://moto.wp.pl/martykul.html?kat=1035799&wid=16823370
Mój dealer twierdzi że na przeglądy okresowe nie stracili powiedzmy koncesji, a utrata praw dotyczy w takim wypadku tylko napraw gwarancyjnych. Nie wiem co robić zależy mi na pozostaniu przy moim dealerze.
-
Witam,
nie wiem jak wygląda sprawa z gwarancją ale mój dealer (Częstochowa) także przestał był ASO Hyundai'a. Tym sposobem zamiast około 20km na przegląd musiałbym jechać prawie 100km.
-
Witam
ASO Hyundai'a w Pruszkowie to obecnie ASO Nissana, ale na przeglądy zapraszają.
Nie wiem czy skorzystam, ale ostatnio klocki hamulcowe u nich wymieniłem.
Może wrócę do AutoGT na Połczyńskiej w Warszawie, gdzie nabyłem auto.
-
Skoro i tak poza ASO, to czemu w starym ASO? To będzie pewnie droższe niż w innym, niezależnym serwisie niezrzeszonym.
Tylko w razie roszczeń gwarancyjnych trzeba się liczyć z piętrzeniem problemów.