HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Tucson JM => Wątek zaczęty przez: lipiniak w 08 Luty 2012, 17:48:38
-
koledzy szukam w okolicach wa-wa mechanika znajacego sie na hyundaiach,problem polega na tym ze dociaga do okolo 3000 t\obr,i koniec potem jedno wielkie mulenie i tak juz od wakacji sie bujam po fachowcach i nic,wywala mi bledy-p0234,p2015,p2010,p0101,p0299,p0473,p2002,moze ktos mial podobny problem?
-
....problem polega na tym ze dociaga do okolo 3000 t\obr,i koniec potem jedno wielkie mulenie.........,wywala mi bledy-p0234,p2015,p2010,p0101,p0299,p0473,p2002,moze ktos mial podobny problem?
a fachowcy nie doszli po kodach o co chodzi ?
-
A kontrolka żadna Ci się nie zapaliła. Jeżeli ciągnie tylko do 3 tys obr. to silnik wszedł w tryb awaryjny, co przy tej ilości błędów jest całkiem możliwe. Jeżeli byłeś na kompie i wywalił tyle błędów a fachowcy nie mogą ich zdefiniować to albo do d..y program albo fachowcy
-
nie wiem , ale szwagier miał taki objaw w fordzie i okazało się , że to zapchany katalizator
-
.... Jeżeli byłeś na kompie i wywalił tyle błędów a fachowcy nie mogą ich zdefiniować to albo do d..y program albo fachowcy
Albo i jedno i drugie :-(
-
Bledy mi szczytali w serwisie Hyundaia,nawet zaproponowali naprawe ale nie potrafili powiedziec ile to moze kosztowac a po minie serwisanta wywnioskowalem ze moze to byc duzo, troszke sprawa sie wyjasnila poczytalem na forach i na poczatek odłaczylem EGR jest dozo lepiej lepiej sie zbiera na 1i2 ,obroty smigaja powyrzej 3 tys. przedtem potezny doł,spalanie z 15 spadło do 9,5 w miescie,chyba zaslepie to dziadostwo ale na allegro brak zaslepek :mrgreen:
-
....problem polega na tym ze dociaga do okolo 3000 t\obr,i koniec potem jedno wielkie mulenie.........,wywala mi bledy-p0234,p2015,p2010,p0101,p0299,p0473,p2002,moze ktos mial podobny problem?
a fachowcy nie doszli po kodach o co chodzi ?
Trochę pobroniłbym fachowców ASO ,choć sam mam za sobą nieudane :szczególnie diagnostyki a co za tym poszło -trochę kasy w błoto.Współczesne auta są bardzo skomplikowane-szczególnie elektrycznie.Błąd zczytany z komputera auta pokazuje mozliwość kilkudziesięciu usterek a nie jednej.Stad trodność szybkiej diagnozy awarii. Zobaczcie ile drogich Mercedesów stoi w serwisach,Toyot cz Jeep'ów.
Nie jest łatwo :-P
-
.....Trochę pobroniłbym fachowców ASO ,choć sam mam za sobą nieudane :szczególnie diagnostyki a co za tym poszło -trochę kasy w błoto....
Fachowiec z typu "będzie drogo,ale za to nie wiadomo czy się da naprawić".Dobrze,że tylko trochę ich bronisz.A powinniśmy pisać - Uchowaj Boże :mrgreen:
-
Witam mialem podobny problem, tylko ze mulenie nastepowalo do 2000 tys. obrotow, jak zapinalo sie turbo to bylo wszystko dobrze. Problemem okazal sie zawor EGR, wymiana koszt 1000 pln, jak reka odjol podarowalem mu drugie zycie.
-
Witam,
Ostatnio wybrałem się na wycieczkę która wynosiła 150km po autostradzie :)
Jechałem z prędkością 150km/h przez ok 40min. i w pewnej chwili autko zwolniło do 120km/h i nic więcej się nie dało rozpędzić ani pedałem gazu ani na tempomacie . Po przejechaniu jakiś 40km objawy znikły i dalej mogłem jechać z prędkością większą.
Pytanie brzmi ; czy to jakieś odcięcie które reaguje na przegrzanie turbiny czy coś w tym stylu??? :?: :?: :?:
-
Masz dpf ? Może wypalal sie
-
Koledzy ja mam taki sam problem. Błędy w silniku to P1405, P0473, P2002 co one oznaczają? Jak to naprawić?
-
Witam
Chciałem podpiąć sie pod temat, od kilku dni mam podobny problem z tą różnicą, że mój Hyundai w trakcie jazdy nagle zamuli i brak mu mocy, bardzo wolno się rozpędza a na postoju obroty dochodzą maksymalnie do 3000, po wyłączeniu i odczekaniu kilku minut objawy znikają i znowu mknie jak należy. Aha raz tylko wywalił jakiś błąd o zbyt dużej dawce paliwa
-
Ja, swój problem rozwiązałem poprzez usuniecie DPF, to właśnie filtr cząstek stałych sprowokował powstanie błędów oraz mulenie samochodu. Koszt usunięcia DPF to 700 złotych.
-
Sprawdź sobie kabelki co idą do wtryskiwaczy, miałem kiedyś podobnie tez błąd sie wyświetlił a to tylko kabelek sie wypiął.
-
Przepraszam usunąłem swój wcześniejszy post, oczywiście chodziło o przepływomierz powietrza, niestety po przeczyszczeniu objawy nadal występują.
Kabelki z wtryskiwaczy są w porządku, a problem występuje od czasu do czasu i po wyłączeniu zapłonu i ponownym odpaleniu auto znowu jedzie prawidłowo.
-
u mnie powstał podobny problem w ostatnim czasie.wkręca się na obroty ok ale w pewnym momencie zaczyna jakby delikatnie przyszarpywać na 4 biegu lub 5 powyżej 3 tyś obrotów i wchodzi w tryb awaryjny.nie zapala się check engine i co najciekawsze komputer nie pokazuje ani jednego błędu-jest czysty jak łza.mechanik i ja już w tym momencie zgłupieliśmy bo nie wiemy o co tak naprawdę w tym chodzi i jakiej usterki szukać. :cry:
Proszę o jakiekolwiek pomysły lub pomoc w mojej kwestii