HyundaiKlub.pl

Auta i problemy => Accent => Wątek zaczęty przez: Renata89 w 08 Luty 2012, 14:53:54

Tytuł: [Accent X3] Pomoc przy odłączeniu fabrycznego układu odcięci
Wiadomość wysłana przez: Renata89 w 08 Luty 2012, 14:53:54
Jak w temacie, chcialem odlaczyc a aucie ten uklad poniewaz za kazdym razem odpalajac samochod trzeba przylozyc jakby pilot z trzema stykami do niby gniazdka w aucie, drazni to gdyz chcialoby sie szybko zapalic auto szczegolnie w zimie... Jesli to komus cos da to moge jutro wstawic zdjecie owego gniazdka i pilocika.
Czekam na pomocnicze odpowiedzi

edit: edycja tytułu
Tytuł: [Accent X3] Pomoc przy odłączeniu fabrycznego układu odcięcia zapłonu
Wiadomość wysłana przez: leszczu19901 w 08 Luty 2012, 18:11:08
Tylko dobry elektryk ci to zrobi i to nie za małe pieniądze.  :-/
Tytuł: [Accent X3] Pomoc przy odłączeniu fabrycznego układu odcięcia zapłonu
Wiadomość wysłana przez: Zbyszek w 08 Luty 2012, 19:58:05
Cytat: "Renata89"
odpalajac samochod trzeba przylozyc jakby pilot z trzema stykami do niby gniazdka w aucie

Accent z 95r. miał takie rozwiązanie fabryczne :?:  :?:  :?:
Tytuł: [Accent X3] Pomoc przy odłączeniu fabrycznego układu odcięcia zapłonu
Wiadomość wysłana przez: Renata89 w 08 Luty 2012, 21:12:02
Wyglada na fabryczne bo wpiete gdzies glebiej w uklad
Tytuł: [Accent X3] Pomoc przy odłączeniu fabrycznego układu odcięcia zapłonu
Wiadomość wysłana przez: Zbyszek w 09 Luty 2012, 08:44:58
Wrzuć fotę, niech inni posiadacze X3 zobaczą bo ja przyznam się, że pierwsze słyszę o takim fabrycznym rozwiązaniu. Raczej było to dodane.
Tytuł: [Accent X3] Pomoc przy odłączeniu fabrycznego układu odcięcia zapłonu
Wiadomość wysłana przez: Lookas w 09 Luty 2012, 09:23:34
to nie jest oryginalny immo. oryginalny byl montowany za wlacznikami od swiatel przeciwmgielnych, jak wywalisz ta klapke to po prawej stronie taki czarny kwadracik ja pudelko po papierosach. ale ja ma 98' i oryginal, wiec u ciebie bedzie gdzis indziej.
i jak juz ktos napisal nie da sie poprostu odlanczyc oryginalnego immo bo jest to polaczony uklad z ecu.
Tytuł: [Accent X3] Pomoc przy odłączeniu fabrycznego układu odcięcia zapłonu
Wiadomość wysłana przez: IgoReCzeK w 09 Luty 2012, 09:38:42
Cytat: "Lookas"
ak juz ktos napisal nie da sie poprostu odlanczyc oryginalnego immo bo jest to polaczony uklad z ecu.
Kodami serwisowymi można wyłączyć immobilizer w ECU. Tylko trochę szkoda tracić dodatkowe zabezpieczenie przed mniej wyrafinowanym złodziejem.  ;-)
Tytuł: [Accent X3] Pomoc przy odłączeniu fabrycznego układu odcięcia zapłonu
Wiadomość wysłana przez: Renata89 w 09 Luty 2012, 11:27:41
ok dzis wrzuce fote i zobaczycie jak to wyglada, jest to zamontowane kolo wlacznikow swiatel przeciwmgielnych...

[ Dodano: 2012-02-09, 18:40 ]
A to pilocik do immobilisera...
Tytuł: [Accent X3] Pomoc przy odłączeniu fabrycznego układu odcięcia zapłonu
Wiadomość wysłana przez: skali w 11 Luty 2012, 19:47:05
Mam identyczne ustrojstwo i też nie wiem jak to odłączyć :D A nie chce mi sie w tym bawić bo już całkowicie ten mój raszpel nie bedzie palił :P
Lepiej to zostaw jak jest ;>
Tytuł: [Accent X3] Pomoc przy odłączeniu fabrycznego układu odcięcia zapłonu
Wiadomość wysłana przez: lukaszl86ldz w 11 Luty 2012, 20:16:20
miałem takie coś podobnego w Swifcie pod spodem szły kabelki i luzem wisiał bezpiecznik niebieski więc nie pamiętam ile miał Amper w każdym, bądź razie odłączyłem kabelek od niego który był przylutowany i wystarczyło ...
Tytuł: [Accent X3] Pomoc przy odłączeniu fabrycznego układu odcięcia zapłonu
Wiadomość wysłana przez: waldi678 w 12 Luty 2012, 10:27:18
Miałem identyczny w  accencie tylko od strony stacyjki i nawet jeśli był wsadzony kluczyk do niej to mogłem beż problemu przytkać do niego pilota. Nie jest to fabrycznie zamontowane to pewnie magik od elektryki sobie poradzi.
Tytuł: [Accent X3] Pomoc przy odłączeniu fabrycznego układu odcięcia zapłonu
Wiadomość wysłana przez: doman76 w 12 Luty 2012, 22:29:38
Prawie każde dokładne zabezpieczenie działa na tej samej zasadzie - coś odcina przekaźnikiem(mechanicznym lub elektronicznym). Jak pójdziesz po kablach to raczej znjdziesz. połącz bezpośrednio oryginalne przewody i powinno działać. Ew. jak znajdziesz bezpiecznik to spróbuj go wyciągnać.  Każdy elektryk montuje zabezpieczenia po swojemu tak więc innego wyjścia nie ma.