HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i30 FD => Wątek zaczęty przez: buster w 20 Czerwiec 2015, 23:33:49
-
Witam serdecznie! Ostatnio cos mi delikatnie popiskuje w okolicach silnika.. Po wcisnieciu sprzegla pisk ustaje, ale po jego zwolnieniu znowu piska. Co moze byc przyczyna? Pasek klinowy?
-
Nagraj to zbadamy...:)
-
Hmm.. Takie objawy daje łożysko oporowe sprzęgła.
-
No nagrywac moze nie bedziemy.. heh. Z tego co sie wstepnie orientowalem, to tak jak mowi jendrzej, moze to byc ktoras z czesci sprzegla i najprawdopodobniej bedzie to lozysko oporowe. Za tydzien oddaje samochod do mechanika i bede wiedzial co dokladnie jest problemem. Wole to sprawdzic, bo za miesiac jade na urlop, trzeba bedzie machnac ponad 1300 km wiec raczej nie chcialbym problemow ze sprzeglam po trasie.. Poki co poczekam co mi powie mechanik i jak bede juz wiedzial to napisze jakies info dla zainteresowanych.
[ Dodano: 2015-07-11, 23:02 ]
No. Po problemie, odebralem samochod i nic nie "piska". Co sie okazalo wystarczylo przesmarowac wysprzeglik sprzegla a juz myslalem ze szykuje sie jakas grubsza naprawa sprzegla. Ale za to wyskoczylo cos innego - trzeba bylo wymienic tarcze i klocki z przodu, postanowilem nie oszczedzac na hamulcach i wyszlo pare stowek.. :-/ kupilem caly osprzet TRW. Chyba dobra decyzja..?
-
Cześć, mam podobne objawy czy ma ktoś zdjęcia albo może schemat gdzie znajduje się ten wysprzeglik?
-
Pod spodem musiałbyś za osłoną plastikową (3 śr. odkręcasz) jest guma którą zdejmujesz i tam psikasz wbijając sprzęgło czyli robią to 2 osoby. Ja tak robię co roku podczas przeglądu na stacji bez problemu pomogą :)