HyundaiKlub.pl

Auta i problemy => Sonata => Wątek zaczęty przez: iko01 w 29 Maj 2015, 11:34:22

Tytuł: [Sonata NF] Kody błędów - silnik
Wiadomość wysłana przez: iko01 w 29 Maj 2015, 11:34:22
Witam jakiś czas temu kupiłem sonatę NF 2.4L R4 16V CVVT  z 2006 roku. Po kilku miesiącach zapalił się check i wyrzuciło takie błędy:

Numery błędów to P2096, P0136, P0036, P0140.

Prosiłbym o info ,która sonda jest skopana  ( i  jej symbol  z katalogu części)  .  W aucie jest LPG, więc może to powoduje problem.
Tytuł: [Sonata NF] Kody błędów - silnik
Wiadomość wysłana przez: kosmos2011 w 29 Maj 2015, 20:56:06
Usuń wygaśnięcie postu.

Napisz na PW do Administratora o poprawę profilu masz silnik G4KC, a nie G4JS.

Na rysunku element o numerze 39210J

Numer oryginału 39210-25110

http://epc.japancars.ru/hyundai/#Y2M9PUVVUjNLMFBBfHxjYXQ9PUVVUjNLMFBBMDR8fFJlZ2lvbjI9PUVFTC9FRVIvfHxmMjM9PTNLMHx8dnllYXI9PTIwMDQxMjEzfHxEYXRlRnJvbT09MjAwNDExMjV8fERhdGVUbz09MjAwNjEyMzF8fHZpbj09S01IRVU0MUNQNUEwMzQ1MTB8fHNvPT0wNjk0MDJlYzczYmVhOGYxN2UxZmVjYjM1ZjFiYTI1ZHx8b289PTE0MGY3YjgzNDViYTVlMzRkNGEzOGNhOGI3YmE2ZmU2fHxmaWx0ZXI9PUYvRy9ULzYvNS8vLy8vfHxzdD09NTB8fHN0cz09eyIxMCI6Ilx1MDQyMFx1MDQ0Ylx1MDQzZFx1MDQzZVx1MDQzYSIsIjMwIjoiU09OQVRBIE5GICgtU0VQIDIwMDYpICgyMDA0LSkgXC8gKEtNSEVVNDFDUDVBMDM0NTEwKSIsIjQwIjoiXHUwNDE0XHUwNDMyXHUwNDM4XHUwNDMzXHUwNDMwXHUwNDQyXHUwNDM1XHUwNDNiXHUwNDRjIiwiNTAiOiIyODI4NiBcdTA0MzJcdTA0NGJcdTA0NDVcdTA0M2JcdTA0M2VcdTA0M2ZcdTA0M2RcdTA0MzBcdTA0NGYgXHUwNDQyXHUwNDQwXHUwNDQzXHUwNDMxXHUwNDMwIn18fGZ0cjAxPT1GfHxmdHIwMj09R3x8ZnRyMDM9PVR8fGZ0cjA0PT02fHxmdHIwNT09NXx8ZnRyRFQ9PUx8fGdyb3VwPT1FTnx8dz09MjgyODZ8fHBhZ2U1MD09MjgyODYxMg%3D%3D

Błędy są od drugiej sondy za katalizatorem sprawdź najpierw przewody i wtyczkę.
Tytuł: [Sonata NF] Kody błędów - silnik
Wiadomość wysłana przez: Marcin W w 31 Maj 2015, 08:39:11
U mnie też czasem wyskakuje czek ale to od gazu pojeżdżę trochę na benzynie i znika.
Tytuł: [Sonata NF] Kody błędów - silnik
Wiadomość wysłana przez: iko01 w 07 Czerwiec 2015, 23:01:31
No więc dobrałem się do wtyczki. Wyglądała całkiem ładnie zero zielonego itd. Pomierzyłem napięcia na jednej parze przewodów jest 13.8 napięcie ładowania, a  na 2 parze jest 4.8 - 4.9V. Przejście na wszystkich 4 przewodach jest (od wtyczki do sterownika). Nawet po tym moim przeglądzie i wykasowaniu błędów przez 400km było bez checka... ale nic nie trwa wiecznie i w końcu się znów zapalił. Pytanie moje sonda dostaje napięcie od sterownika (grzałka) i powinna odpowiedzieć sygnałem napięciowym tylko ile V ?koło 1V ?