HyundaiKlub.pl

Auta i problemy => Sonata => Wątek zaczęty przez: To-Masz1980 w 15 Kwiecień 2015, 08:56:37

Tytuł: [Sonata EU4] Geometria kół po wymianie sanek silnika.
Wiadomość wysłana przez: To-Masz1980 w 15 Kwiecień 2015, 08:56:37
Witam. Miesiąc temu wymieniłem sanki. Oczywiście pojechałem w ten sam dzień na ustawienie zbieżności. Miejsce gdzie robiłem mają przyrząd zwany 3D-HUNTER.
Dowiedziałem się że przód zrobiony ale jest coś nie tak z tyłem. Diagnosta kazał zrobić 200-300km i znów przyjechać z tyłem bo prawdopodobnie trzeba tył regulować i pewnie nie obejdzie się bez zakupu śrub którymi reguluje się zawieszenie. Ktoś mi to może wyjaśnić? Czy to konieczne? Pytam bo ostatnio dowiedziałem się że w tym znanym serwisie różnie to bywa. . . . W załączniku podałem wykres z tej geometrii.
Tytuł: [Sonata EU4] Geometria kół po wymianie sanek silnika.
Wiadomość wysłana przez: bboyangel1 w 22 Maj 2015, 12:18:09
Ja ustawiałem zbieżność na tyle w związku z wymianą wahaczy i śruby się pozrywały tak więc lepiej zaopatrzyć się w nowe śruby zanim pojedzie się na zbieżność. Śruby dostaniesz jedynie w ASO koszt jednej sztuki około 30zł.