HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => ix35 EL => Wątek zaczęty przez: DiMeteo24 w 14 Marzec 2015, 13:38:20
-
Witam,
proszę o opisywanie co na gwaracji zostało wymienione w waszych IX-ach.
Sądzę, że przyda się bo dużo osób nie wie co im przysługuje.
Poniżej moje wymiany:
- kierownica i gałka zmiany biegów,
- klamka wewnętrzna,
- czujnik parkowania,
- koło dwumasowe (tarcza i docik płatny 1120zł)
- poszycie fotela
- plastiki w kierownicy,
- koło pasowe
-
-
-
1. Poszycie fotela + gąbka(popękane)
2. Ramki chrom halogenów
3. Czujnik podciśnienia/temperatury kolektora ssącego
-
1.Łączniki stabilizatorów
2.Amortyzatory ze sprężynami
3.Czujnik światła stop
4.Maska
-
Witam,
proszę o opisywanie co na gwaracji zostało wymienione w waszych IX-ach.
Poniżej moje wymiany:
- koło dwumasowe (tarcza i docik płatny 1120zł)
-
Możesz to rozszerzyć? Tarcza i docisk to raczej sprzęgło.
-
Tarcza i docisk są elementem zużywającym się.
-
Zibi pewnie miało być tak:
-koło zamachowe dwu-masowe
-docisk i tarcza sprzegła
-
to ja jeszcze poproszę adres serwisu w Wawie, w którym DiMateo to robił, właśnie jadę do AutoGT na Połczyńską, ustalić co z moim sprzęgłem.
-
Wymienione:
- nakładki koła kierownicy
- napisy tylne IX35 i HYUNDAI
-
1. Poszycie fotela + gąbka(popękane)
2. Ramki chrom halogenów
3. Czujnik podciśnienia/temperatury kolektora ssącego
Witam,
czy na gwarancji wymienili Ci całe poszycie tzn. Siedzisko i oparcie czy tylko siedzisko?
-
Tylko siedzisko
-
U mnie mieli wymieniać atrapę (grill)z przodu (zeszła farba), ale okazało się że nowy jest szary a nie czarny i umalowali na czarno . Reszta wymian to tylko eksploatacyjne , oleje i filtry - oby tak zostało;)
-
W tym miesiącu mija 3 lata jak użytkuję swojego ix35.
Przez te 3 lata w ramach napraw gwarancyjnych miałem
1) wymiana gąbki siedziska fotela kierowcy
2) wymiana łączników stabilizatora przód
3) wymiana rolety bagażnika
4) wymiana siłowników klapy bagażnika
5) akcja serwisowa napinacza pasa bezpieczeństwa kierowcy
6) wymiana przewodu klimatyzacji
Do wymiany będzie również poszycie siedziska kierowcy (popękana "skóra").
Auto serwisowane w Sabacie w Lublinie.
-
Witam,
U mnie zrobiono siedzisko kierowcy, niestety okazało się ze "skóra" ma inne przeszycia jak siedzenie pasażera różnice są niewielkie ale są....
Wciskają mi iż poprawiona jest konstrukcja gombki i jakiegoś ustalacza i przy okazji przeszycia są inne...;-)
Coś możecie powiedzieć w tym temacie ??
-
ja tez to przerabialem, niestety sam musialem zaplacic . Przeszycia sa inne od 2013 roku i raczej rzuca sie to w oczy
-
Marcus ale powiedz wymieniales samo siedzisko ?
czy coś ze starym kombinowales ?
zaznacze ze starego poszycia mi nie oddali ;-/
-
tak, sam wymienialem i tylko pokrowiec siedziska bo ekoskora popekala i zglosilem to o 1 dzien za pozno i gwarancja poszla sie jeba..... :-/
-
Ramka chromowana halogeny gąbka fotela kierowcy, siłownik klapy bagażnika. Jak widać usterki się powtarzają (oby tylko takie)
-
nomi9, a co z silownikami?? Bo moje piszczą i podobno gwarancja tego nie obejmuje :(
-
Jeśli tylko piszczą to wystarczy na główki przegubów psiknąć olejem silikonowym lub każdym innym. Moje były luźne właśnie na tych główkach i bardzo mocno tłukły.
-
No to mnie też dopadło...
Auto we wrześniu kończy 5 lat a właścicielem jestem 5 tyg a w serwisie:
- czujnik sprzęgła
- rozrząd
- poszycie fotela
- wysprzęglik
- koło dwu masowe (i tutaj docisk i tarczas sprzęgłowa - mój koszt)
Przebieg 118 tys myślicie że temat narazie zamknięty... czy uważać jeszcze na coś ? Ps. Miałem robić chip'a w kreatorze mocy ale już mi przechodzi pomału ....
-
Zostało mi kilka tygodni gwarancji i nadszedł czas na usunięcie ostatnich usterek w ramach gwarancji, moje pytanie brzmi bo zostalem od niedawna posiadaczem ix35 czy wymienione przeze mnie usterki kwalifikują się do usunięcia w ramach gwarancji, autko ma przejechane 140 tys wymienione ma koło pasowe , dwumase , sprzęgło ( kilka tys temu)a występujące usterki to przy wciskaniu gwałtownie sprzęgła na pierwszym biegu 9/10 mocne szarpnięcie autem ( zejście na niskie obroty bardzo mocne trzepanie silnikiem) , ściąganie auta w prawo( opony geometria ok) , zmiana biegu na inny nie jest płynna tylko dwa oporne skoki lewarka ( skrzynia 6 manualna), czujniki parkowania raz działają raz nie, popękane i zardzewiałe silniki klapy bagaznika, i to chyba wszystko. Pytam Was o te rzeczy bo nie mam gdzie sprawdzić czy w innym ix w silniku i w skrzyni są podobne objawy a nie chce zostać zbyty w serwisie że np ten typ tak ma , a wybieram się do Rzeszowa do serwisu a niestety najlepszych opini on nie ma
-
Witam
W takim razie gdzie Rzeszowie / w poblizu Rzeszowa serwisowac ixa?. Kogo polecacie poza ASO
-
Pierwsze objawy opisane przez ciebie ewidentnie wskazują na defekt sprzęgła. Nie zwlekaj, tylko szybko do serwisu. Może jeszcze coś zaradzisz na gwarancji, ale wiem że serwisy jeśli chodzi o gwarancyjną naprawę sprzęgła są bardzo oporne.
-
Tęż podejrzewam że to wina sprzęgła ( przejechane może ma z 2 tys chyba że nie wymienili razem z dwu-masa a kasę wzięli za sprzęgło i robociznę), do serwisu jestem umówiony ale czas oczekiwania to kilka tygodni ( pierwszą rzeczą jak umawiałem się do serwisu było pytanie gdzie było sprzęgło wymieniane :), do listopada mam gwarancje i im nie odpuszczę, ewentualnie jak będą kombinować podjadę do Tarnowa ( niestety bliżej innego serwisu Hyundaia nie ma )
-
Im szybciej tym lepiej, bo potem będą się wykręcać. myślę że sprzęgło się rozkręciło, lub uszkodzeniu uległa tarcza sprzęgła- oderwane okładziny......
powodzenia w naprawie...
-
Witam jestem po wizycie w serwisie, autko zostało bo podobno przekładna kątową jest uszkodzona i to ona odpowiada za stuki przy zmianie biegów oraz za ściąganie auta ( przy geometrii ok i oponach ok) ale to się okaże jak wymienią ( oczekiwanie na akceptacje hyundaia w ramach gwarancji -20 tys wymiana) , jednakże Pan przyjmujący auto weryfikował szarpanie auta i stwierdził że jestem przewrażliwiony i to jest normalne zachowanie samochodu, i dlatego zwracam sie do innych użytkowników czy jak zmieniacie z 1-ego do 2-gi bieg i wciśniecie sprzęgła przy powiedzmy obrotach 1500 to 9/10 razy jest dość mocne szarpnięcie autem ( nie tylko sam silnik ale czuć na całej budzie)??? Problem też jest przy jeździe pod górkę przy zmianie z 1 na 2 jak obroty spadną do 1500 to tak trzęsie budą że trzeba sprzęgło wcisnąć i zmienić na pierwszy bieg??
[ Dodano: 2016-09-12, 16:13 ]
Proszę o inf?