HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Matrix / ix20 => Wątek zaczęty przez: jack55 w 01 Luty 2012, 17:00:41
-
Mam zapytanie dotyczące wskaznika cieczy chłodzącej.
Czy przekręcając kluczyk w stacyjce przy zimnym silniku ale nie zapalając go świeci się Wam najniższa kreska na wyświetkaczu tak jakby ciecz miała od razu 50 stopni
Wygląda to dokładnie tak jak na zdjęciu zegarów z tego testu
http://www.info-ekspert.pl/pl/artykul-1305.html
-
Czepiasz się szczegółów
-
Czy przekręcając kluczyk w stacyjce przy zimnym silniku ale nie zapalając go świeci się Wam najniższa kreska na wyświetkaczu tak jakby ciecz miała od razu 50 stopni
Mam dokładnie tak samo.
Fota z artykułu:
(http://i.imgur.com/RdWMg.jpg)
-
No i po sprawie.
Dzięki beazee ;-)
-
Witam, ja mam pytanko odnośnie wskażnika temperatury. Mam ix20 1.4 i moja temperatura nie jest na środku na równym 90 stopni tylko o kreseczke niżej tak jak by na 80 stopniach. Czy tak jest prawidłowo czy termostat do wymiany ? Wiem,że niektore auta tak mają,że w lecie w korkach dopiero wskakuje na 90 stopni ale wole się upewnić
-
U mnie też tak jest. Jak pamiętam w i20 też tak samo miałem, czyli lekko poniżej 90 stopni (wskaźnik analogowy). O ile mamy na myśli silnik benzynowy. Dodam, że w firmowej KIA Cee`d z dieslem też tak wskazuje.
W kwestii wspomnianych wcześniej 50 stopni wskazywanych na wskaźniku zaraz po rozruchu silnika, to według mnie wartość ta nie zmienia się na wyświetlaczu do momentu osiągnięcia wyższej wartości temperatury przez silnik, czyli wyświetlenie się następnej kreski oznacza osiągnięcie przez silnik temp. wyższej niż te 50 stopni, itd.