HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Accent => Wątek zaczęty przez: xonik5 w 17 Luty 2015, 11:46:02
-
Witam wszystkich użytkowników. Zapewne ten temat był wałkowany wielokrotnie, ale nie wyczytalem w tych tematach nic co by mi pomogło. Chciałbym się dowiedzieć gdzie moge dostac body kit albo tuningowe zderzaki (komplet) do hyundaia accenta III GL 2008 sedan? Chciałbym aby moje autko miało przedni zderzak taki jak w filmiku:
http://youtu.be/LAHmxRvOxvQ
Tak wiem ze to hatchback, ale chodzi mi o to co to za zestaw albo gdzie moge go dostac ewentualnie jakie zderzaki czy body kity pasowałyby do accenta. Chciałbym się tego dowiedzieć, bo od bardzo długiego czasu szukam informacji na ten temat i nie znalazłem "dedykowanych" części tuningowych do tego modelu. Czytałem, że można spasować części, ale nie wiem jak to ugryźć.
Bardzo mi zależy na takim wyglądzie i chciałbym aby ktoś pomógł mi z moim problemem. Blacharz czy ktoś inny za pewne sobie za taką informacje czy pomoc krzyknie trochę, a chciałbym podjechać z gotowym "projektem" aby mnie to nie kosztowało więcej niż 2-2,5 tyś.
-
Dodaj tag do tematu wg poniższej instrukcji.
Trzeba kliknąć po prawej stronie postu na „EDYTUJ” i następnie:
(http://images70.fotosik.pl/167/3fe9aca222298b44m.png) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=3fe9aca222298b44)
-
xonik5, Żadnego elementu do body tuningu nie znajdziesz na polskim rynku ;)
Jedynie klamki chromowane i listwy progowe :)
Takie zderzaki, itp. tylko na zamówienie.
Sam chciałem pokombinować ale nie ma sensu. Sam tuning optyczny pochłonął by grube tysiące.
Jedynie można kupić chipa oraz parę "zamienników" części.
-
To co chce zrobić to zmiana:
- zmiana body na takie jak na filmiku
- felgi
- stożek
- podwójny wydech z usunięciek kata
- obniżenie zawieszenia
- zmiana car audio
- przyciemnienie szyb
- przyciemnienie lamp tylnych
- zmiana przedniego oświetlenia na "biały"
- może! wygłuszenie
- drobne zmiany wewnątrz
- "chiping" silnika
Nie wiem czy dobrze to napisałem, ale mniejsza. Kase się uzbiera ;] a chyba wiem gdzie będę to wszystko robić. Nie patrząc na kase, ale też bez przesady to chce trochę włożyć w to auto bo mam nadzieję, że mi będzie działało przez przynajmniej 10 lat ;]. Najbardziej to zależy mi na zmianie wizualnej, bo w Polsce to nie ma zbytnio gdzie szaleć, a i jak dojebią mandat na obecnych przepisać to szkoda prawka.
Może spasowanie innego kompletu zdało by egzamin? Co sądzisz? Dzwoniłem do firmy, która zajmuje się tworzeniem pod zamówienie takich elementów to albo ja źle usłyszałem albo kolesia pogieło bo powiedział mi, że to jest 4 tysiące euro netto?? Serio takie ceny są?
-
Wyceniłem :)
- zmiana body na takie jak na filmiku ---- ponad 8 tys.
- felgi --- + opony 500-800zł
- stożek --- cienki 50zł, lepszy od 200zł
- podwójny wydech z usunięcie kata --- końcówka tłumika 200-800zł
- obniżenie zawieszenia --- ??
- zmiana car audio --- Dobre radio od 300zł, głośniki + tuba ok 800zł
- przyciemnienie szyb --- od 500zł
- przyciemnienie lamp tylnych --- 50-100zł / jak sam zrobisz to 60zł
- zmiana przedniego oświetlenia na "biały" --- żarówki OSRAM 60-80zł
- może! wygłuszenie --- maty wygłuszeniowe ok 250zł
- drobne zmiany wewnątrz -- ?
- "chiping" silnika --- solidny ponad 1000zł,
Razem wyszło: 11.900zł - Liczyłem orientacyjnie
Opłaca ci się ?? :P
Masz diesla ?
Ja montowałem stożek ale taki za 50zł
Dźwięk silnika zajeb...y :P Ludzie oglądali się co to jedzie :D a co do osiągów hmm. max 100km/h a był do 230.
Też można uszkodzić turbinę bo ona ma chyba ustawienie poboru powietrza
a i paliwo... mi ssało jak skurczybyk ! :D
CENY SĄ WYSOKIE NA ZAMÓWIENIE bo mało osób słyszało o Accencie i dlatego wszystko idzie do góry.
-
Co do body to sa dokladnie 2 modele ale wygladaja prawie jak te oryginalne. Co do kwoty 8 tys to znacznie znacznie dla mnie za duzo odejmujac te 8 tysiecy to wychodzi okolo 3-4 i tyle chce na to wydac no i kwota na "body" ale mysle ze kupie jakies o podobnej szerokosci i dopasuje nie wiem czy to sie oplaca jak sadzisz?
Co do silnika to nie lubie o tym gadac bo zaraz ludzie sie smieje czy cos xD ja mam 1.4 benzyna i co do robienia niektorych rzeczy to jeszcze sie zastanawiam. Dlatevo na forum wszedlem aby poczytac i popytac
-
Nie ruszaj body . Zrób na sleepera :D dobra fela plus gwint lepsze heble i swap silnika . Nie jeden sie zdziwi jak objedzie go hyundai . To jest moje zdanie . Jesli jednak upierasz sie przy body to żywica o włókno i heja . Lub dopasuj jakiś hokej z innego auta . Stożek i taki wydech do tego 1.4 jest bez sensu bo szkoda hajsu a po za tym to nie taka moc . Lepiej by to było założyć do jakiegoś 2.0 lub 1.8 a nie do 1.4 . Przyciemnić szybki i lampy zawsze można . Chip ok ale nie za 300 zl ale porządna mapa dostosowana do stanu silnika . Tylko licz sie z faktem zajechania sprzęgła i hebli szybciej . Jak zalezy Ci na ryciu wydechu to załóż ostatni na przelocie i to wystarczy . Dobra używkę kupisz za grosze a nowy kwestia zastanowienia sie czy nie szkoda 4czy 5 stów na to . To jest moja opinia na ten temat
-
Wg. mnie to strata kasy. Wyłożysz grube tysiące... Pewnie przewyższy to wartość samochodu.
Pamiętaj, że w przyszłości przy sprzedaży samochodu te tysiące ci się nie zwrócą :)
Przykładowy exhaust Accenta:
Szczerze ?? Chętnie bym przerobił na taki jak w 1 filmiku (chyba to benzyniak).
A chip nie jest do oszczędnej jazdy :P Warto wymienić sprzęgło na sportowe :)
Ja mam 1.5 16V to chyba na 16 zaworach lepiej będzie brzmiał ?
-
na pewno lepszy będzie dźwięk :D
nowa mapa na pewno podkręci moc przy umiarkowanym spalaniu paliwa .
w niektórych autach nowa mapa zmniejsza nawet spalanie przy większej mocy !
ostatni tłumik na pewno zmieni dźwięk silnika . a wydłubanie kata już całkiem :D .
mi się bardziej podoba drugi dźwięk :) taki bardziej rasowy
-
Mi się podoba ten 1 :P :P Jak wkręcisz się 3 tys obrotów to nieźle musi brzmieć :P
Wyciąć kata, wstawić tłumik i gitara :D
Ile takie wgranie mapy kosztuje ?
-
w cenie 1000-1500 zł masz hamowanie przed i po ułożenie mapy pod stan silnika i podzespoły . a nie jak tam gdzie robią to za 500 zł mapa z neta i jak największa moc . polecam zakup auto światu z tego tygodnia i auto świat poradnik na ten miesiąc . tam masz wszystko opisane o tych tanich boxach do samodzielnego tuningu .
-
O super. to jutro zakupię. :)
-
Mam, może fajny może nie fajny, pomysł. Niech chętne osoby wypowiedzą się co by zrobiły w takim hyundaiu mając kwotę do dyspozycji np 5 tyś zł na początek i np 1 tyś co miesiąc kwota maxymalna to 10-12 tyś. Opisując czy zrobił by to sam czy w warsztacie oraz co najpierw było by robione, bo robienie wszystkiego w jednym czasie nie da takiego efektu jak robienie systematycznie w odstępie czasu.
Wracająć do mojego pomysłu zmiany body to jeszcze będę myślał co i jak bo najbardziej chce zmienić te lampy aby nie były takie wielkie tylko takie jak na filmiku to wg mnie dodaje autu "agresywności" jeśli mogę tak to nazwać.
Bardzo mi się podoba to, że jest jakiś odzew na tym forum, a nie takie zwyczajowe "poczytaj", "google nie gryzie", "temat wałkowany". Fajnie, że wypowiadacie się na temat dzięki czemu w pewnym mi stopniu pomagaci ;]
Mam jeszcze pytanie widział ktoś już gdzieś te felgi co są w filmiku? Albo rozpoznał firmę? Będę szukać sam, ale może komuś się już to udało ;]
Tutaj jest jeszcze jeden przykład exhausta
[ Dodano: 2015-02-18, 19:00 ]
Znalazłem takie coś co sądzicie?
http://www.evofusionusa.com/TeamSR/Hyundai/06accent-tuscanikit.html
200$ + przesyłka
-
Taki efekt na lampach uzyskasz podczas przedłużenia maski i naciągnięcie jej na lampy lub kupując takie brewki .
Mając na start 5 kola na start i później co miesiąc kobel zacząłbym od zrobienia mechaniki na perfekt później lub równocześnie dystanse dobre koło naciąg i gwint no chyba ze wolisz air ride. Za resztę tej kasy kupiłbym sprzęt car audio . Maty wygłuszające itd . Szyby przyciemnił. Ostatni wydech na przelocie . Stożek . I jazda na strojenie . Co do optyki to poszukałbym zderzaka z wersji (jesli taka była ) ze spryskiwaczami reflektorów i kupił lampy z soczewkami i ksenon założył.
Mam nadzieje ze jesteś świadomy ze do Koreańczyków ciężko o jakies gotowe sety części i wiele trzeba robic customowych części
-
Xonik5 usuń z https literkę s to link ruszy.
Temat nie był wałkowany google rzeczywiście nie gryzie.
Będziesz pierwszy w Polsce który przerobi MC i z tego powodu będę Ciebie dopingował w osiągnięciu założonego celu.
Niestety są blaski i cienie, nawet jak mienisz wygląd samochodu to nabierze od tyle prestiżu co uturbiony Lanos padną pytania co to za auto ? "hundai acent mój dziadek miał X3 rdzewiał na potęgę".
To że Neuville w ostatniej eliminacji WRC wykonał najdłuższy skok to nie oznacza że marka Hyundai coś więcej znaczy.
Wszystkie wydechy z powyższych filmików raczej nie mieszczą się w normach głośności więc naruszają polskie prawo.
Silnik fabrycznie 97KM i pytanie stożek, dłubanie przy komputerze ile miałoby przynieść tych koni wiecej ? Kto to wykona i w jaki sposób ? Gordoon masz silnik diesla, a to inna bajka jeśli chodzi o podniesienie mocy i momentu obrotowego. Jakby to było tak proste to każdy by sobie podwyższał moc w silniku benzynowym w Hyundai. Jeśli ktoś zna opisane przypadki w Polsce to chętnie poczytam. Polecam tematy z forum Coupe http://www.forum.hyundaicoupe.pl/ tam też walczą o podniesienie mocy jak można się przekonać z marnym skutkiem.
Na koniec ciekawe czy kolega posiada w aucie MDPS może od tego by trzeba było zacząć :-D
-
mapę zawsze można wgrać . w dieslu uzyskuje się większe przyrosty bez modyfikacji mechanicznych bez problemu osiąga się +30 koni . w benzynie faktycznie jest trudniej ale z drugiej strony benzyna ma większy potencjał lecz wszystko zależy od producenta .
w oplach np zwiększa się moc składając silnik dół z 3,0 v6 a góra z 2.5 v6 z wałkami z 3.0
w starych biemdablju składa się strokera dół 2.7 seta góra z 2.5
nie wiem jak jest w hyundaiu . sądze ,że lepsze rozwiązanie to swap na większy silnik lub zmiana auta na taki z większym silnikiem .
no chyba ,ze chcesz uzyskać moc na swoim silniku to np rozwiercenie głowicy i większe zawory inne wtryski , wydajniejsza pompa , a idąc w abstrakcje to odprężenie silnika i uturbienie .
przy serii (zmieniony wydech i dolot) mapa da ci z 20 kucy nie więcej . no ale za to silnik zyska na elastyce .
przekalkuluj to czy się opłaca
chociaż wiesz mieć jedynego takiego hyundaia w polsce kusi :D
-
Nie pisałem wcześniej, ale moim celem jest głównie wypasić auto wizualnie. Co do mechaniki to nie potrzebuję 123124 KM, bo o to mi nie chodzi, autko ma się dobrze zbierać i (jak na początku zamykało licznik 220) ma mieć dojście do 190-200 bez większego stęknięcia (wiem porywam się z motyką..) no i wiadomo komfort jazdy czyli zawieszenie i wygłuszenie z car audio.
Co do prac z silnikiem to tak jak pisałem stożek, wydech (wycięcie kata), chip. Co do prac wizualnych to "body" (set albo custom), felgi, zawieszenie, szyby, światło. Co do prac z komfortem to wygłuszenie, car audio, zawieszenie.
Zdaję sobie sprawę z kosztów i chciałbym ograniczyć, ale wiadomo ;]. Co do silnika to niestety zostanę przy tym moim 1.4. Jeśli ma ktoś jeszcze jakieś ciekawe propozycje związane z mieszaniem w mechanice to słucham uważnie.
Dzięki za doping z autkiem będę starał się umieszczać tutaj albo gdzieś indziej informacje o postępach i kwocie. Ogólnie na Polskic forach/YT brakuje jakiegoś dobrego opisu, bo ludzie kitrają wszystko nie chcąc się dzielić. Ja też nie będę wszystkiego publikował tak żeby moje autko było "wyjątkowe", ale postaram się zrobić opis w taki sposób aby zadowolić każdego/większość.
-
czekam na efekty .
powodzenia
załóż nowy temat i opisz swoje auto od stanu z dziś i dodawaj modyfikacje
-
Hyundaie są takie bardziej poważnymi samochodami :P
Czemu nie kupiłeś BMW, VW, Hondę ? Takie auta dopiero z przyjemnością przerabia się.
Ale gdzie Hyundaia przerabiać :P Mały dostęp do części tuningowych, małe pojemności silnikowe (mowa o 1,4 - 1,6) oraz wysokie koszty części zamiennych.
Jaki chcesz mieć komfort jazy ? :P Na tych naszych ulicach ? :P Samo założenie alufelg spowoduje, że będziesz czuł na tyłku każdą nie równość :P
Jak masz jasne auto to przyciemnij lampy i szyby, dodaj tłumik końcowy i wytnij kata. To jedyne sensowne rozwiązanie :) A poprawi wygląd i dźwięk w uchu :)
Oczywiście jak chcesz bawić się w kapitalkę tuningową to proszę bardzo :) Nikt tutaj ci nie zabrani majstrować przy swoim samochodzie :) Tylko jak mówiłem... Wpakujesz tysiące i to ci się nie zwróci już nigdy ...
:)
-
Nie kupiłem BMW, bo (bez urazy dla normalnych użytkowników tej marki) większość ludzi jeżdzących nimi to takie karki albo pseudo kibice. Co do VW to jest ich dużo i są to dupowozy typowo z niemiec dla Polaka, który używa ich do jazdy do pracy (jak dla mnie symbol takiego "sknery" który uzbierał na swojego cacanego VW), no i jest tych VW w Polsce tyle, że zrobienie czegoś ciekwaego to jest takie samo albo i większe wyzwanie co zrobienie tego hyundaia. Co do hondy to w sumie nie wiem jakoś mi się nie widzą te stare hondy te nowe owszem ale są drogie, a ja dopiero firmę rozkręcam ;]
Ten model Hyundaia został kupiony w sumie nie przeze mnie ale z myślą o mnie i za moją kase więc zostanę przy nim ;] "Taki mamy klimat", to co opisałem wyżej to moje zdanie nie każdy musi je popierać więc nie widzę potrzeby krytykowania mojego zdania, bo oczywiście zdaję sobie sprawę, że nie jest ono może nawet w 60% zgodne z prawdą, ale coś jest na rzeczy, prawda?
Co do komfortu to chciałbym zmniejszyć szumy podczas jazdy, poprawić dźwięk auta i fakt, że będzie "wyjądkowe" i ludzie (nie tyle kobiety) co wszyscy będą się za nim oglądać to jest to czego chcę ;]
Co do kasy to nie zrobie wszystkiego jednocześnie tylko stopniowo jedno po drugim, bo po 1 szkoda wywalać kasy na raz, może wszystko się nie spasować jak trzeba i nie będę wiedział co jest nie tak (przy robieniu systematycznym będę mógł to wyłapać) i fakt, że do efektu końcowego doszedłem stopniowo po części swoją "ciężką" pracą to da dużą satysfakcje (bo chcę też w tym aucie pogrzebać na tyle na ile będę potrafić). No i wiem, że się cena nie zwróci, ale co tam.
-
Ja jak skladalem rok kasę na samochód to w głowie miałem tylko golfa IV. O tym samochodzie marzyłem.
Na skladalem kasę i długo szukałem dobrego egzemplarza. Każdy miał defekt.
Jeden był po dzwonie i był spawany do polowy. Drugi miał przebieg 180tys (prosto z niemiec) a klekotal jak by miał z 400tys przebiegu. Reszta to odpisowane na odpier.....
Honda... Miałem okazję jeździć Civic 7. Mega ciche auto :-P jak stałem na światłach to myślałem ze silnik zgasł :-P taki cichutki. Silniczek 90 koni a dawał rade.
Co do szumów to wyglusz lepiej maskę i całe wnętrze. Na pewno będzie miodzio :-P
Ja w moim będę przyciemniac szyby (tył to będzie masakra) oraz tylne lampy
Chciałem kupić nowe lampy xenonowe ale w USA kosztują ok 2000zl na nasze
Jeszcze pomyślę nad chipem. Ktoś tu na forum chyba ma w Accencie.
Marzy mi się przednia maska i bagażnik w oklejeniu carbonem :-P do tego alufelgi i auto mega się zmieni
-
Siemanko.
Do końca miesiąca mam zamiar samodzielnie wygłuszyć autko i zmienić filtr na stożkowy przedtem zrobie kompleksowe zdjęcia auta i postaram się opisać i nagrać wszystkie dźwięki, jazdę autem itd.
Moje pytanie jest takie czy do tego accenta będzie pasować kolektor sportowy z "kia rio"? Widziałem filmik na YT gdzie koleś miał kolektor sportowy (ni chui nie da się zdobyć do accenta chyba, że na zamówienie) i w komentarrzu odpowiedział komuś, że kolektor ma od KiA Rio. Zastanawiam się czy ktoś się zna na tym i może to jakoś potwierdzić.
Co do reszty zmian w aucie to będę sukcesywnie robić co 2-3 tysiące km czyli raz na 1,5-2 miesiące tak aby wiedzieć gdzie jesta jakaś usterka albo coś trzeba zmienić. Wszystkie części trzeba będzie sprowadzać ze stanów albo z turcji :/ niestety u nas w Polsce czy w UE nie ma nic co może być pod ten model, a na zamówienie to 2 krotnie przerasta wartość auta...
-
xonik5, jaki stożek będziesz montować?
Nie zapomnij o izolacji przed ciepłym powietrzem.
Jak po nagrzaniu auta zacznie ssać ciepłe powietrze to kaplica :-P
Ja planuje zrobić drugie podejście ze stozkiem. Zamontuje bezpośrednio w puszczce filtra powietrza. Będzie spokojnie brać zimne powietrze. A co do dźwięku to może coś zmieni.
Wcześniej miałem taki filtr stożkowy. Auto miało odejście i dźwięk jak sportowy wóz :-P no ale auto ciaglo max 100km/h ( przez podawanie za dużej dawki powierza) i auto paliło jak smok.
-
Po co wam te stożki? Wyjmijcie całkowicie filtr powietrza i bd to samo. Jak bawić sie w tuning mechaniczny to tylko porządnie albo wcale. Kolektor ssący, wałki,wtryski, filtry, nowe mapy silnika, ECU, wydech. Przyszykuj 30 koła napisz do Zasteca, spormile, czy VTG i leć swoim hyundai`em na montaż i strojenie. bajo
-
Co do tuningu mechanicznego to chce zrobic znacznie wiecej ale tak jak pisalem jedno po drugim, bo jak wszystko na hura zrobie i cos nie bedzie gralo to nie bede wiedzial co jest nie tak. Co do stozka to jeszcze nie wiem jaki, co do oslony to wiem i wizialem takie rzeczy i latwo to zrobic. Co do 100km/h to po prostu musisz zwiekszyc ilosc paliwa dostarczanego do silnika.
Odnosnie kolektora to jeszcze nikt mi nie odpowiedzial xD
-
skali, Na prawdę mądre :P
Wyjmijcie całkowicie filtr powietrza i bd to samo
Bez filtra paliwa/stożka pył, piach i inne śmieci dostaną się do turbiny i na pewno w szybkim tempie padnie :P
xonik5, po prostu musisz zwiekszyc ilosc paliwa dostarczanego do silnika
Zwiększyć ? Myślałem, że wystarczająco brało po założeniu stożka :P Kreska z połowy baku bardzo szybko schodziła w dół :)
-
Zeby nie bylo takiej akcji ze nie mozesz jechac szybciej niz 100/h to musisz zwiekszyc ilosc dostarczanego paliwa xD bo robi sie prawie to samo co kiedys mialem w gazie czyli mialem ustawione ze powyzej 3.5 tys obrotow mi podawal mniej gazu wiec zbieral sie wolniej bo mial wiecej powietrza niz paliwa wyrownujac to zbieralby sie szybciej ale i paliwa wiecej by bral, taka moja logika czy dobra wydaje mi sie ze nawet bardzo xD