HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Santa Fe SM => Wątek zaczęty przez: slaws w 10 Styczeń 2010, 12:46:32
-
witam zna moze ktos cene rozrządu pełnego do SF
i jak sie wyjmuje zasleke z głosnikow tylnich bo nieche czegos połamac.
I jeszcze pytanko bo zajzałem pod fotel i zauwazyłem 1 cieniutki kabelek, wiazke kabli w zołtek rurce ochronnej zakonczonej kostką ktura sie łaczy z 2 wiazka czarna i wchodzi do fotela a przyciskow do podgrzewania niemam tylko zaslepki.wiec moze ktos wymontował te przyciski i wstawił zaslepki a podgrzewanie mam? moze mi ktos cos na ten temat powiedziec? Z Gory dziekuje :-)
-
kompletny rozrząd do silnika 2,0crdi kosztuje w granicach 450-750 zł[w zależności od firmy i sklepu].tę wyższą wartość zapłaciłem ja +200 za wymianę.
-
zajzałem pod fotel i zauwazyłem...wiazke kabli)
Takie, jak u mnie? ;-) (http://forum.hyundaifanklub.pl/viewtopic.php?t=2249)
witam zna moze ktos cene rozrządu pełnego do SF
Tu już pare postów o tym było, poszukaj.
pzdr
-
dziekuje za dopowiedzi :-) a co do głosnikow tylnich wyjmował juz ktos ? to jak na nie paczałem to wydaje mi sie ze sa połaczone z tapicerka i cała tapicerke czeba zdjac zeby wymienic głosnik <co?>
-
Aby dostać się do głośników tylnich trzeba faktycznie ściągnąć boczki plastikowe które trzymają się na zatrzaskach. Aby je całkiem zdemontować trzeba odkręcić pasy bezpieczeństwa. Ja odciągnąłem je na tyle ile się dało i krótkim śrubokrętem odkręciłem głośniki.
-
dzieki za pomoc :-) Jakby niemogli innego sposobu wymyslec ;/ nic tylko kombinuja zeby skomplikowac zycie;] Pozdrawiam
-
ja za rozrząd kompletny z pompą wody na oryginałach dałem 500 PLN bez paru złotych...
wiązki pod fotelem to pewnie kable do napinaczy pasów może ew. do poduch :roll: kto to wie :) lepiej nie ruszaj jak nie chcesz popsuć ;)
żeby wyjąć fabryczny, skąd inąd nie najlepszej jakości głośnik z tyłu trzeba odkręcić, odczepić boczki i część podłogi z bagażnika, nie pamiętam ale chyba jeszcze fotele składałem i przesuwałem tylne żeby jakąś śrubę poluzować na tyle że dało się bez problemów wymontować głośniki.
No nie jest to najłatwiejsza opreacja :roll:
-
maskuja te głosniki chyba poto zeby na servisie tylko je wymieniac hehe :mrgreen: dzieki i pozdrawiam
-
kupiłem rozrzad tez na orginalach i dalem 495zł z pompą. zadzwoniłem jeszcze do serwisu sprawdzic cene i zawołali 2000zł + 500zł robocizna <glupek2>
-
Jest to ciekawe , dlaczego az tak różnią się "ceny" w ASO. Ja pytałem sie w ASO Gdynia ..i tam podali mi całkowity koszt wymiany rozrządu(..częśći z ASO ) na ok 2.500 zł i 2 dni roboty. Natomoiast w Bydgoszczy całkowity koszt (j.w. ) to ok 1.500 zł !! i ..rano zostawiasz ,a po 4-5 godzinach juz odbierasz .
-
to może być kwestia tego,że jeden serwis wyjmuje silnik a drugi nie.przynajmniej w elantrze instrukcja serwisowa zaleca wyjęcie silnika.
-
W moim przypadku cena ok. 1100,oo pln na oryginalnych częściach łącznie z robocizną u znajomego mechanika.
-
rozrzad w santa fe mechanik powinien zrobic w 4godziny bez wyciagania silnika nie potrzeba w elantrze tak samo nie trzeba wyciagac a 2500zl za rozrzad to bogato czysty wyzysk pozdrawiam ;-)a a zolte kable to sa podlaczenia do poduszek w siedzeniu
-
w salonie hyundaia rozrząd z robocizną 2000zł u znajomego mechanika na oryginalnych częściach 1200zł:))))))
-
..tak jak tu piszecie . W jednych ASO mówią ,że trzeba wyjmować silnki ..,a w innych ...że nie trzeba . I stąd ta różnica w cenie :( .. wiem , bo sam pytałem w Gdyni i w Bydgoszcy).
pozdro