HyundaiKlub.pl
Warsztat => Zakup Hyundaia => Wątek zaczęty przez: Wilczek w 09 Styczeń 2015, 18:44:09
-
Witam
Od jakiegoś czasu rozglądam się za zmianą autka na coś nowszego. Zastanawiałem się nad różnymi markami i modelami generalnie coś z segmentu B. Trafiłem na ogłoszenie wg mnie ciekawe bo i samochód ładny przebieg też wygląda na oryginalny. Mam pytanie odnośnie Hyundaia Accenta z silnikiem 1,6 benzyna i gaz. Czy to auto warte uwagi (wiadomo każda marka ma mniej lub bardziej udane modele samochodów), czy silnik dobrze się sprawuje na LPG czy raczej do tego rodzaju paliwa lepszy jest inny motor (mniejszy/większy), jak jest z częściami zamiennymi ich dostępnością ceną? Czy naprawy są drogie? I w jakich cenach egzemplarze zadbane powinny się zawierać? Bo z przeglądu serwisów aukcyjnych accent tak w przedziale rocznikowych 2006-2010 ceny wahają się tak mniej więcej w przedziale 12-15 tysięcy co w porównaniu z innymi markami i rocznikami jest to dość mało, i nie wiem z czego to może wynikać.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.
-
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2375&start=0
-
Witam. Planuję zakup samochodu (link poniżej). Dodam że to wersja USA z automatyczną skrzynią biegów. Czy ktoś jeżdził takim autkiem i czy cena jest odpowiednia? http://otomoto.pl/oferta/hyundai-accent-24tyskm-jak-nowy-klima-elektryka-tempomat-automat-ID6yEEqR.html
-
Temat o zakupie Accenta już istnieje i trudno go nie zauważyć gdyż jest na końcu strony tego działu.
Zapytaj o vin.
Wersje USA różnią się niewiele konstrukcyjnie od EUR.
Tutaj możesz zakupić raport http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=carfax+&bmatch=s0-aut-1-4-1025
Ciekawa oferta jak jeszcze stargujesz trochę.
W odróżnieniu od wersji EUR wspomaganie kierownicy hydrauliczne (z EPS jest kłopot i duże koszty naprawy).
ASB konstrukcyjnie jak w LC, Getz z możliwością wymiany filtra bez rozbierania obudowy.
Radio do przestrojenia.
Silnik to poczciwy G4ED tylko z CVVT i napinaczem łańcuszka spinającego wałki rozrządu generalnie udana konstrukcja stosowana też w Kia Rio II.
-
Dzieki za odp. Jeszcze jedno pytanko czy do tego silnika można bez problemu montować gaz?
-
Nawet trzeba :mrgreen:
Silnik ma hydrauliczną kompensację luzów zaworowych.
-
Dzięki za odpowiedzi ale co z tym radiem? Da się przestroić ? I jakie są mniej więcej koszta?
-
Wow, cena lekko oszałamiająca.
-
Witam panowie proszę o pomoc w ocenie potrzebuję kupić dla żonki link do ogłoszenia https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-accent-automat-1-6-zeszwajcarii-ID6yRW4L.html#xtor=SEC-8 czy to dobry wybór?
-
Zanim założysz nowy temat użyj funkcji szukaj (jest na górnej belce forum z lewej strony) znajdź podobny temat i tam dopisz pytanie.
Nie dobry gdyż:
Za wysoka cena jak na auto 12 letnie.
Rdza już wcina tylne nadkola i podłużnice z tyłu
Wnętrze z materiałów kiepskiej jakości i wyglądem z XX wiek.
Archaiczny wygląd zewnętrzny.
Tylko dwie poduszki.
Kia Rio drugiej generacji
Ten sam typoszereg silników G4ED (1,6) tylko z CVVT i G4EE (1,4)
Nowocześniejszy kształt nadwozia.
Wygląd wnętrza i wyposażenie nie ma co porównywać Kia bije na głowę Accenta.
Lepsze zabezpieczenie antykorozyjne.
-
Kosmos2011, zapomniałeś jeszcze dodać, iż Rio 2 posiada dużo lepsze hamulce od Accenta lc/lc2.
I nadal posiada hydrauliczne bezawaryjne wspomaganie.
Accent lc/lc2 to fajny samochód jako budżetówka do 4-5k zł max w bardzo dobrym stanie.
Środek nie zachwyca, zawieszenie bardzo wytrzymałe(poza łącznikami stabilizatora), dobre silniki do gazu. Szkoda tylko że komfort mizerny.
Jako samochód do jazdy "aż odpadną koła" spełnia zadanie 100%.
-
Wszystko się zgadza , a o hamulcach to nie ma co rozmawiać cztery lata temu wymieniałem wszystko z tyłu teraz sama rdza i ponownie mnie czeka wymiana. Skuteczność bębnów tragiczna. Auto garażowane zim za ostrych nie było.
Tak jak napisałeś 5 tyś pln pojeździć 4 lata i na złom.
W wersji HB bardzo pojemne auto sam bagażnik jaki długość auta można przewozić drzwi wewnętrzne 70 cm i listwy 2,5 m.
Przy prędkościach obwodnicy i bocznym wietrze kiwa jak ma Bałtyku.
Jedyne czym jest się chwalić to że była wersja WRC :-D
-
Przy polifcie (bębny 203mm) i zastosowaniu korektorów Ate z Opla nie ma już takiej dużej tragedii.
U mnie przy G4ED tarcze z przodu wiecznie siwe. Jednak jeździ, nie zawodzi. U mnie nawet korozji nie ma. Koledze radze polukać jeszcze, bo był 2005r, za 1200zł, w Gubinie bodajże.
Uszkodzony przód i rysnięty bok, po zdjęciach bez tragedii, z Niemiec. Rzekomo niecałe 60k km zrobione. Jeżeli ktoś ma troszkę chęci, to spokojnie by sam to zrobił, a cenowo wyjdzie dużo lepiej.
Co do prędkości ponad obwodnicowych, to spokojnie mogę latać ponad 170Km/h podczas wiatru. Jedyny wymóg zawias w dół, i koła minimum 185/60 14", najlepiej 195/50 15.
Nawet z przyczepką w granicach prędkości autostradowych nie miałem problemów, a troszkę kilometrów zrobiłem. Zwykle A4 Opole-Tarnów.