HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Accent => Wątek zaczęty przez: PawelAccent w 06 Styczeń 2010, 20:21:52
-
Witam. czy wszystko podpasuje z osprzętu pod silnik 1.5GT 16V?
silnik niedługo itak musze zmienić więc zastanawiam się czy od razu nie wsadzić takiego, jeśli się nie da powędruje tam zwykłe 1.5 12V
-
jakbyś zdecydował sie na ten swap to dawaj info na bieżąco co i jak. jestem ciekaw. Jakby ten 1.5 GT jeszcze zmodyfikować to mogło by wyjść niezłe autko ale w sumie to nawet z tym GT bez modów byłoby nieźle.
-
http://www.allegro.pl/item860128199_hyundai_accent_gt_1_5_1_5_16v_97_silnik.html
tutaj jest, tylko musze znaleźć informacje czy bedzie wszystko pasować.
Przyjda cieplejsze dni to sie przeżuci bo moje 1.3 sporo oleju łyka...
-
musze znaleźć informacje czy bedzie wszystko pasować.
Witam. Zapewniam Cię, że nie będzie. Przygotuj się na wymianę ECU i jeszcze kilku rzeczy. Jeśli możesz, to bierz go razem ze skrzynią biegów. Pozdrawiam Igor.
-
Czy juz nie lepiej z S-coupe GT silnik wziąć.
Nie dość że moc większa to i moment obrotowy dzięki turbinie jest podniesiony dość konkretnie.
Accent GT to dalej silnik Alpha tylko że głowica jest DOHC
Ciekawi mnie za to jak by to wyglądało jakby w S-coupe GT założył głowicę od Accenta GT
Chyba miało by to szanse zagrać
-
Jeśli już to bierz całe auto bo zawsze czegoś brakuje.
-
Tak jak pisał Igoreczek, komputer na 100% inny, do tego inne przełożenie główne skrzyni i różne sprzęgła. Jeśli się nie mylę (nie sprawdzałem, obiło mi się o uszy); to 16V ma dwie sondy lambda, więc i pozostałe czujniki mogą się różnić. Krótkie porównanie: http://www.paul128.co.kr/paul/engine/hdgas-spec1.html
Czy silniki 1.3 i 1.5 mają łapy mocujące w tych samych miejscach? Jako ciekawostkę podam, że mój brat podmieniał kiedyś silnik w Suzuki Swift na drugi identyczny i pomimo iż była to ta sama jednostka, to musiał mocowania przerabiać, bo silnik wyprodukowany był pod wersje kanadyjską, a nie europejską...
Jeśli już planujesz zmianę, to pomyśl może rzeczywiście o uturbionej wersji od S-coupe.