HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Atos / Atos Prime => Wątek zaczęty przez: niedzwiedz1981 w 27 Listopad 2014, 07:33:43
-
Panowie doradźcie bo piszczy pasek od wspomagania. Ma lekki luz więc zanim go wymienię spróbuję najpierw naciągnąć. Żeby to zrobić, wystarczy odkręcić jedną śrubę tą od góry pompy do regulacji, naciągnąć i dokręcić czy trzeba też te dwie dolne odkręcić?
-
Regulacja jest jak mniemam jedną śrubą dostępną przez otwór w kole pasowym pompy wspomagania.
http://hyundai.epcdata.ru/atos-prime/22569/chassis/maslyaniy_nasos_gidrouselitelya_rulya-5657111/bolt_m6-57187/
Numer części pasek napędy pompy wspomagania kierownicy 57231-02000. Oznaczenie wymiarów to 13x775.
http://hyundai.epcdata.ru/atos-prime/22569/chassis/maslyaniy_nasos_gidrouselitelya_rulya-5657111/provodnoy_remen-57231/
GATES 6461EXL, DAYCO 13A0775C, BOSCH 1987947738, CONTITECH AVX13X775
-
dzieki kolego,pasek wymieniłem, dziwne jest tylko to ze maksymalne wychylenie pompy na "fasolce"od regulacji a pasek jakos super naciagniety nie jest, i nie ma mozliwosci go mocniej naciagnac... u was tez pompa jest na samym koncu regulacji?
-
Nowy pasek powinien się ugiąć od 7 do 10 mm.
-
wiem kolego ale nie ma więcej regulacji żeby mocniej go naciągnąć. W każdym razie cisza jest, nic nie piszczy. a u Ciebie też pompa jest na końcu regulacji? czy masz jeszcze zapas gdyby trzeba było naciągnąć pasek?