HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Lantra => Wątek zaczęty przez: pakson w 02 Sierpień 2008, 15:41:38
-
witam jestem nowym uzytkownikiem lantry 1.8 16V GT 1994 mam nadzieje ze bedzie mi sie milo nia jezdzilo:) wystepuje nastepujacy problem z wolnymi obrotami, w czasie postoju nie gasnie ale obroty skacza 800-1000 nawet 1200 czasem i raz na jakis czas w czasie jazdy jesli szybko wcisne sprzeglo obroty spadaja do 0 i potrafi zgasnac a czasem podskocza spowrotem do 1000... w czym moze byc problem bo dosyc mnie ten objaw niepokoi w koncu nie powinno sie dziac takie cos...
-
wiem z doswiadczenia
zmien silniczek krokowy
-
tylko wlasnie nie wiem bo mam tez gas i dzieje mi sie tak i na gazie i na benzynie to jak zmienie silniczek krokowy to powinno byc dobrze??
-
link (http://forum.hyundaifanklub.pl/viewtopic.php?t=380)
przeczytaj i zastosuj
-
tylko mi chodzi o to czy instalacja gazowa ma swoj silniczek krowowy i uklad benzynowy, czy oba korzystaja z jednego??
-
i benzyna i gaz maja jeden silniczek krokowy. wydajemi sie ze nie ma tu roznicy. najlepiej sprawdz uzwojenia tak jak w linku od e-gen.
-
czyli mam rozumiec ze jest silniczek krokowy co dawkuje benzynke i osobno instalacja gazowa ma swoj silniczek krokowy co dawkuje dawke gazu, bo dzis zauwazylem ze na benzynie bardziej faluja obroty niz na gazie i jeszcze jedno ze jak stoje i powciskam pare razy pedal hamulca to spadaja mi obroty... kupilem ja niedawno i podczas jazdy testowej nic takiego sie nie dzialo...a teraz mi sie takie psikusy dzieja:(
-
jak stoje i powciskam pare razy pedal hamulca to spadaja mi obroty
Najzupelniej normalne, kolektor dolotu jest 'podcisnieniowo' polaczony z serwem hamulca. Wciskasz hamulec > zmniejszasz cisnienie w kolektorze > leciutko spadaja obroty > silnik krokowy je delikatnie podnosi
-
Nie i gaz i bezyna maja jeden tylko jeden silniczek krokowy
-
a silniczek krokowy od lantry 1.5 bedzie pasowal?? czy to jest duza roznica??
-
Lantra 1,5 ???
-
Hants, nie rozumiem twojego zdziwienia lantra z silnikiem o pojemnosci 1500cm3 bo taki znalazlem a nie moge dostac silniczka krokowego do mojej 1,8 GT czy jest jakas roznica w silniczkach krokowych w tych dwoch wersjach albo moze ktos by mi podpowiedzial co mam kupic i czy z tej solucji o sprawdzaniu krokowca ten silniczek mitsubishi zniweluje moje falujace obroty??
-
Sorry - nigdy sie z takimi nie spotkalem, ale sprawdzilem - faktycznie - bywały..
-
Porównaj numery silniczków i będzie wiadomo.
-
od 1.5 są zupełnie inne silniczki krokowe
-
a moglby mi podac ktos jakies oznaczenia albo dane zebym mogl zakupic owy silniczek krowkowy bo szukam juz od jakiegos czasu z marnymi skutkami, a chcialbym sobie smigac lantrolotem bez problemu :) zostalo mi tylko to... prosze o info gdzie moge zakupic takowy silniczek szukalem na fotcie na www intercarsu i lipa...
-
a moze to byc tez spowodowane blednymi wskazaniami czujnika temperatury, bo u mnie wogole nie pokazuje, tak jakby go nie bylo... a po drugie czy silniczek krokowy bedzie pasowal od modelu 1.6 16V do mojego 1.8 GT 16V??
-
u mnie jednak silniczek krokowy byl sprawny wadliwy okazal sie dolot powietrza... ten waz gumowy byl bardzo sparcialy nie wiadomo czemu, zakupilem uzywke i byla w niebo lepszym stanie... teraz autko nie gasnie obroty utrzymuja sie rowno nie ma problemu z odpalaniem itd... wszystko teraz dziala jak nalezy:) dlatego w razie wariowania proponuje najpierw obejrzec rure potem ewentualnie czujniki komputer i na samym koncu silniczek krokowy poniewaz jest on najdrozszy z tych elementow ktore wymienilem...