HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Accent => Wątek zaczęty przez: Darax1991 w 07 Październik 2014, 08:07:19
-
Witam wszystkich Forumowiczów,
Jestem tu od wczoraj i nie tylko z Jednym problemem, ale także uzyskaniem wielu pomocy na drodze z Hyundai Accent ;D
Wiec, pierwsza sprawa jak i narazie jedyna... Mam problem z Audio. Radio Manta RS6500 nie dziala mi w tym Aucie pod oryginalnym ISO czemu?? Jesli poprzekladam kable to zapali sie radio, zegarek sie mocniej podswietlli no i szukalem glosnikow i niestety dziala tylko jeden prawy a tu kabli wiecej nie ma. Pomyslalem wiec ze kostka oryginal jest zepsuta... zamowilem nowa za cale 6 zl. Podlaczylem i d**a nie dziala.. Problem z Radiem ? Cos z Kablami ? Ale radio wypada... bo przekladane z Xedos 6 a tam działało normalnie i nadal dziala... a innego radia brak to testu... Co mam zrobic ?:D isc do elektryka czy jakies innego maistra?
Chcialbym wiedziec czy ogolnie oplaca sie inwestowac w to auto ? wieksze kola np 15" mi wejda ? lakier sie luszczy to pomalowac czy okleic carbonem ? czy zrobic elect. szyby ? kolega mowil zebym kupil silnik od r1 i wstawil... ale to nie oplacalne bo silnik to takie autko x2 :D mniejsza o wiekszosc, chodzi mi o rozwiazanie problemu radia i czy warto w ten samochod wkladac hajs :) pozdrawiam !
Przypomnialo mi sie.
Przegladalem forum i czytam czytam i chcialbym zapytac o wycieraczki otoż wyglda to tak, ktoregos pieknego dnia kupilem tego Hyundaia nie sprawdzilem wycieraczek i tak az do pierwszych deszczow miesiac temu chcialem je uruchomic i no nie dzalaja wiec zdjelem lopaty wlalem w40 czy jakos tak ale nie demontowalem nic normalnie polalem sruby itp tym olejem zalozlem wycieraczki i poruszalem nimi az do tego czasu az same ruszyly i tak chodzily chodzily a wczoraj przestaly mi dzialac. jest dzwiek silnika taki przeskok w dół ramion i nic wiecej znowu dzwiek skok w dół i nic .. jaki powód ? czyscic ? ( macie instrukcje ) ? czy spadly one czy jak ?? hmm ??
kolejna sprawa, mam na Kierownicy kontrolke taka jak w alarmie i ona mi ciagle miga, czy to alarm dla picu czy alarm ktory nie dziala?
Napchałeś do tego wątku zbyt wiele zagadnień. Powinno być: jeden wątek - jedno pytanie. Pamiętaj, że temat ma być przydatny również innym użytkownikom, którzy w przyszłości spotkają się z podobnym problemem, dlatego powinien być przejrzysty i konkretny, by umożliwić łatwe znalezienie w nim odpowiedzi.
Zmieniłam tytuł na cokolwiek mówiący, chociaż tak naprawdę przydałoby się z tego zrobić co najmniej trzy wątki, ale nie ma jak tego wydzielić.
Tekla
-
Jak masz oryginalną kostkę ISO to nie powinno być problemów z podłączeniem radia. Masz instrukcję montażowa ? Jak tak to podeślij opis kabli oraz zrób fotkę kabli z kostki ISO. Z kablami czasami tak jest :P Ja w poprzednim samochodzie nie spodziewałem się, że radio ciągnie ciągle Volty :D.
Tak samo może być badziewna kostka ISO, lub rozmieszczenie kabli jest inne.
Wydaje mi się, że ta kontrolka jest od alarmu i ona tak mruga :D
O schematy pytaj kosmosa :P
-
No To Gites, zrobie zdjecie oryginalnej kostki iso i tej ktora sam zrobilem ktora smiga na 1 glosniku. Jutro foty podesle. A co do tego "alarmu" to zamknelem auto skopalem je pare razy po zderzaku popchalem, ogolnie staralem sie właczyc alarm ale niestety ;) jutro kolo 8-9 wrzuce foty to sie cos pomysli bo jazda bez muzyki to .. nie jazda :) i nie mam zadnej instrukcji ;c
Pozdrawiam i Dziekuje
-
Spróbuj otworzyć maskę i zamknąć auto kluczykiem. Powinien włączyć się alarm.
Albo też wejdź do auta, zamknij się pilotem i otwórz drzwi.
Jak jeden głośnik gra to pewnie źle połączyłeś kable.
-
Pilotem ? Ja pilota nie mam, zamek mam centralny ?? ja przy kupnie auta dostałem kluczyki a pilota nie dostalem zadnego, jak sprawdzic czy moge dorobic pilot? czy posiadam centralny bez rozpierania drzwi? porobie pare fot. i jutro z rana dołączę jak to wsio wygląda. Zrobie przede wwszystkim jak mowisz, ale kojarzę ze kiedys przypadkowo nie zamknąłem maski a alarm nie wył. Popatrze i udokumentuje to zdjećmi.
Ort. Tekla
-
u mnie była tylko kostka fabryczna kupiłem adapter pod ISO i kolory kabli z radia dopasowałem do kolorów na wtyczce iso
efekt radio gra jak głupie :D
na kostce ISO powinno być Czerwony to zapłon (radio włącza się po przekręceniu kluczyka ) żółty to akumulator czarny to masa
reszta kabelków to do głośników po za pomarańczowym i brązowym ( wygląda uniwersalne kable jakby było sterowanie radiem z kierownicy bo po zetknięciu kabelka z radia do masy radio się wycisza )
podłączenie jest proste i zajmuje maks 5 minut
co do inwestowania w auto to przedewszystkim posprawdzaj mechanikę i porób to
później baw się w blacharkę i tuning optyczny
ale wszystko zależy ile masz kasy na to bo do accenta x3 jest mało części do tuningu (chociażby gwint lub lampy czy cokolwiek innego )
jak masz schemat od radia (jak kable idą ) i zdjęcie kostki to podrzuć na PW a wytłumaczę co i jak
-
podrzucę na prv jutro i na forum by ogarnac to przede wszystki osobiscie i wspolnie ;) zeby kazdy nowy uzytkowik takiego malenstwa skorzystał. 8-)
-
Pilotem ? Ja pilota nie mam, zamek mam centralny ??[...] Zrobie przede wwszystkim jak mowisz, ale kojarzę ze kiedys przypadkowo nie zamknelem maski a alarm nie wył. Popatrze i udokumentuje to zdjećmi.
jestem więcej niż pewny ,że nie masz alarmu
taka mrygająca lampka na kierownicy to imitacja kontrolki alarmu
sądzę ,że miałeś dokładany centralny zamek i do takich uniwersalnych modułów dają taką lampkę co przypinasz i ona tak mryga
piloty w tych centralnych łatwo padają (w vectrze wytrzymały 2 lata ) także uważam ,że padły i ktoś pozbył się ich zostawiając sam centralny zamek .
-
Darax1991
Jeden problem jeden temat ze zrozumiałym tytułem.
Tutaj możesz opisać Swoje marzenia (felgi, lakier, silnik) związane z posiadanym X3 http://hyundaiklub.pl/forum/viewforum.php?f=54
Kolory przewodów które wchodzą do złącza I16 to te które łączą się z przejściówką ISO.
(http://images68.fotosik.pl/253/bd165d565c4868b5m.png) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=bd165d565c4868b5)(http://images66.fotosik.pl/252/4af571ae7ea95b53m.png) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=4af571ae7ea95b53)
Co do wycieraczek to prawdopodobnie końcówka mechanizmu spadła z przegubu na osi silniczka. Trzeba zdemontować plastikowe podszybie.
(http://images67.fotosik.pl/254/137b56a35deabe4dm.png) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=137b56a35deabe4d)(http://images66.fotosik.pl/252/c5cd56164cef2f92m.png) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=c5cd56164cef2f92)
-
Błąd początkującego, wracając do tematu bo nowego nie stworze a wiec zdjeica ktore obiecalem , no i ten centralny zamek to mozna dorobic jakos pilot do niego, sprawdzic czy on jest ?? w sumie wycieraczki zobacze w weekend., a co do radia to mam rozwalic kostki i po prostu kolorami pospinac?
Edit : Zdjecia nie pokazuja tego idealnie, forum zmienia format??
tu ogolny link do lepszej wersji zdjec :
http://zapodaj.net/c70529ade0de0.jpg.html
http://zapodaj.net/e76b60e7e49a2.jpg.html
http://zapodaj.net/3f0e296f8b945.jpg.html
http://zapodaj.net/7ea568c0d5da4.jpg.html
http://zapodaj.net/590db5978c383.jpg.html
-
na priv masz odpowiedz odnośnie radia
pod żółty kabel podpinasz wtyk z radia który jest oznaczony jako battery
pod czerwony kabel podpinasz wtyk z radia który jest oznaczony jako ACC
czarny kabel podpinasz pod wtyk z radia oznaczony jako masa
a reszta kabli podpinasz po kolei do kostki ISO ale musisz zwrócić uwagę na kable na schemacie z radia . na kablach w kostce masz oznaczone które są od których głośników . także popatrz (nawet dla laika jest to 5 minut roboty )
-
Przewód w instalacji zasilanie po kluczyku ACC ma kolor niebiesko-biały, a nie czerwony. Przewód podtrzymania pamięci ma kolor czerwony, a nie żółty.
-
Niezły Meksyk w okablowanie radia :-D
-
Przewód w instalacji zasilanie po kluczyku ACC ma kolor niebiesko-biały, a nie czerwony. Przewód podtrzymania pamięci ma kolor czerwony, a nie żółty.
w kostce iso (tej na obrazku - mam taką samą) jest tak jak pisałem żółty kabel idzie na podtrzymanie pamięci (akumulator) czerwony na zapłon czarny jako masa
-
Z Twojego postu rozumiałem że opisujesz przewody od instalacji, a nie ISO. Jeśli opisujesz ISO to ok.
-
no trochę zawile to opisałem ale chodziło mi o kostkę ISO
-
Radio Sony X' smiga na oryginalnej kostce,
Manta przerobiona i zlutowana jak w waszej opisanej informacji.
Teraz Rozkodowalem VIN w tym temacie http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?p=60029#60029 i jesli ktos ma chwile niech zajrzy. :)
Dziekuje wszystkim i mozna zamknac temat :)