HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Lantra => Wątek zaczęty przez: rikardo w 28 Listopad 2009, 19:09:40
-
witam wszystkich,moze ktos wie jakim srodkiem mozna wyciszyc stuki w skrzyni biegow?wiem ze sa rozne wygluszacze ale niemam zadnego porownania,moze ktos ma juz jakies pozytywne doswiadczenie w tym temacie,pozdrawiam,rikardo
-
Stuki w skrzyni :?: :?: :?: jakie są to dokładnie objawy :?: być może jest tu większy problem...
-
moze ktos wie jakim srodkiem mozna wyciszyc stuki w skrzyni biegow?
Witam. Nie uważasz, że lepiej ją naprawić? Jakoś nikt do tej pory nie skarżył się na głośną pracę sprawnej skrzyni biegów w Elantrach. Pozdrawiam Igor.
-
Stuki w skrzyni :?: :?: :?: jakie są to dokładnie objawy :?: być może jest tu większy problem...
dzieki za zaint.jest to mija juz druga skrzynia biegow,stuki slychac tylko na luzie,jak wcisne sprzeglo lub w czasie jazdy jest cisza,w 1-szej skrzyni tak zwany mechanik stwierdzil ze to lozyska walu sprzeglow.zakupilem dwa nowe i zostaly wymienione,po zlozeniu skrzyni okazalo sie ze stuki jak byly tak sa,kupilem uzywana skrzynie i to samo szok,niewiem co robic
-
moze ktos wie jakim srodkiem mozna wyciszyc stuki w skrzyni biegow?
Witam. Nie uważasz, że lepiej ją naprawić? Jakoś nikt do tej pory nie skarżył się na głośną pracę sprawnej skrzyni biegów w Elantrach. Pozdrawiam Igor.
czesc,moze i nikt sie nie skarzyl ale chetnie bym ja naprawil tylko najpierw trzeba znac przyczyne,tzw mechanicy mieli ja na stole w czesciach i nic nie zrobili
-
bo to nie skrzynia stuka :mrgreen: pewnie dwumas leży, zmień paprochów (tzw. mechaników :-P )
z podpisu wynika że masz diesela więc najprawdopodobniej pada ci koło zamachowe dwumasowe, stąd dzwonienie , stukanie itd.
-
ja skrzynie w scoupe sam robiłem bo mi wyła wykręcam korek od oleju a tu zamiast oleju wyleciała ok 100ml czegoś co przypominało sok marchwiowy wiec skrzynia out rozebrałem zmieniłem wszystkie łozyska zalałem nowy olej i przeszło jej wycie. Moim zdaniem lepiej naprawić skrzynie i wiedzieć co sie ma niż kupować używkę "kota w worku" bo może sie okazać że używka jest w gorszym stanie niż skrzynia którą aktualnie posiadamy. Jeśli ktoś ma choć blade pojęcie o mechanice to sam skrzynie naprawi co do kosztów zakup cześci wychodzi tak samo lub odrobine taniej niż używana skrzynia.
-
ale on ma klekota i już drugą skrzynię! dwumas pewnie poleciał a nie skrzynia.
-
ale on ma klekota i już drugą skrzynię! dwumas pewnie poleciał a nie skrzynia.
moze masz racje ze kolo zamachowe,ale watpie,bo jezdze tym autem dwa lata,zadnych stukow przy gaszeniu silnika,pewien gosc mi podpowiedzial ze moze to byc luzna zebatka od biegu cofania,bo ona pracuje na luzie i po przejechaniu ponad100tys.poprostu sie wyrobila i stuka na luzie,ale pewnosci niemam,wiec szukam kogos kto cos podpowie zebym wiedzial za co sie brac,co sadzisz na temat tej tezy z zebatka cofania?czy to jest realne?pozdrawiam rikardo
-
Stuki w skrzyni :?: :?: :?: jakie są to dokładnie objawy :?: być może jest tu większy problem...
czesc,napisze ci jakie sa objawy stukania,....zawsze pale auto na wcisnietym sprzegle,po odpaleniu puszczam sprzeglo i zaczyna cos glosno stukac w skrzyni,zalezy od temperatury powietrza,jak olej jest mocno gesty to mniej stuka ,jak rzadki to glosniej,stuki sa tylko na luzie ,w czasie jazdy skrzynia jest w pelni sprawna i nic nie slychac,wystarczy ze zatrzymam sie na swiatlach dam na luz i zaczyna klekotac,jakby cos bylo luznego,przestaje jak zaczynam wciskac sprzeglo,to jest 2ga skrzynia bo w pierwszej partacze wymienili 2wa nowe lozyska walu sprzeglowego i nic to nie dalo,kupilem uzywke a tu to samo co w poprzedniej,masz moze jakas mysl,co to moze walic,bardziej stukac?pozdrawiam rikardo
-
Mam pytanie ile wchodzi oleju do skrzyni biegów i jaki. Mam problem przy zimnym silniku ciężko chodzi a jak już nagrzeje jest okej dlatego podejrzewał ze olej w skrzyni nadaje sie do wymiany. Poproszę o wskazówki jak wymienić ten olej w skrzyni i jakie będą potrzebnie narzędzia dziękuje z góry
-
oleju wchodzi 1,8l, wymiana co 45tys, spuszczasz śrubą spustową, nalewasz kontrolną z boku do poziomu poniżej 5-9mm od brzegu gwintu