HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Accent => Wątek zaczęty przez: gordoon w 24 Wrzesień 2014, 15:43:49
-
Witam, witam.
Dawno nie dzieliłem się z wami problemami mojego Hyundaia :-D
Auto już nie muli. Ciągnie jak rakieta. Zrobiłem niedawno 1200km i jest ok. Być może była woda w baku. Wlałem dodatek do diesla czyszczący wtryskiwacze i wyciagajacy wodę.
Co do wspomagania, naprawa 2,5-4 tys zł.
Rozważam przerobienie EPS od getza lub przełożenie hydraulicznego z nowszej wersji Accenta.
Teraz konkrety.
Mam na szybie jakiś nalot i smugi. Czyściłem mleczkiem , itp. Dalej to samo.
Co powiecie o tlenku ceru?
Czy pod śrubą mocującą wycieraczkę ma być luz?
-
Jak widać na rysunku najpierw jest "kapselek" nakrętki potem nakrętka następnie ramię wycieraczki z otworem i dalej podkładka. Luzu nie powinno być.
http://hyundai.epcdata.ru/accent-verna/27224/electric/stekloochistitel_vetrovogo_stekla-9198111/richajniy_meh_zm_stekloochistitelya-98200/?vin=NLHCN41VP6Z006043
(http://images67.fotosik.pl/213/344c9fc400007b0cm.png) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=344c9fc400007b0c)
-
U mnie jest ta podkładka.
Jak wróci auto z naprawy to podeślę filmik z problemem
-
Testowałem tlenek ceru na rysach i nie spisał się zbytnio (może jakieś powierzchowne zniknęły, ale głębszych nie ruszyło). Mam tego trochę, więc jeśli chcesz mogę Ci podesłać za zwrot kosztów przesyłki, bo u mnie leży i się marnuje 8-).
-
Mi bardziej chodzi o usunięcie smug i nalotu powstałego przez pracę wycieraczek.
-
A tego to akurat nie wiem - testowałem tylko na rysach
-
Link z problemem.
-
Hmm. Wygląda to tak jakby ten przegub kulowy albo się rozleciał od spodu, nie wiem, jest albo nitowany albo skręcany na gwint nakrętką i wygląda to tak jakby od spodu nakrętka się poluzowała, albo jest taki pierścień seegera i on spadł i dlatego wieloklin wyłazi.
No bez ingerencji się nie obejdzie.
Ale przy takiej operacji radzę, jeśli wycieraczka się po odkręceniu zakleszczyła na wieloklinie - nie ciągnąć na siłę.
-
Ok. Dzięki. W wolnej chwili zabiorę się za to