HyundaiKlub.pl
		Auta i problemy => Accent => Wątek zaczęty przez: gordoon w 24 Wrzesień 2014, 15:43:49
		
			
			- 
				Witam, witam. 
Dawno nie dzieliłem się z wami problemami mojego Hyundaia :-D 
Auto już nie muli.  Ciągnie jak rakieta.  Zrobiłem niedawno 1200km i jest ok. Być może była woda w baku. Wlałem dodatek do diesla czyszczący wtryskiwacze i wyciagajacy wodę. 
Co do wspomagania,  naprawa 2,5-4 tys zł. 
Rozważam przerobienie EPS od getza lub przełożenie hydraulicznego z nowszej wersji Accenta. 
Teraz konkrety. 
Mam na szybie jakiś nalot i smugi.  Czyściłem mleczkiem ,  itp.  Dalej to samo. 
Co powiecie o tlenku ceru? 
Czy pod śrubą mocującą wycieraczkę ma być luz?
			 
			
			- 
				Jak widać na rysunku najpierw jest "kapselek" nakrętki potem nakrętka następnie ramię wycieraczki z otworem i dalej podkładka. Luzu nie powinno być. 
http://hyundai.epcdata.ru/accent-verna/27224/electric/stekloochistitel_vetrovogo_stekla-9198111/richajniy_meh_zm_stekloochistitelya-98200/?vin=NLHCN41VP6Z006043
(http://images67.fotosik.pl/213/344c9fc400007b0cm.png) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=344c9fc400007b0c)
			 
			
			- 
				U mnie jest ta podkładka. 
Jak wróci auto z naprawy to podeślę filmik z problemem
			 
			
			- 
				Testowałem tlenek ceru na rysach i nie spisał się zbytnio (może jakieś powierzchowne zniknęły, ale głębszych nie ruszyło). Mam tego trochę, więc jeśli chcesz mogę Ci podesłać za zwrot kosztów przesyłki, bo u mnie leży i się marnuje 8-).
			
 
			
			- 
				Mi bardziej chodzi o usunięcie smug i nalotu powstałego przez pracę wycieraczek.
			
 
			
			- 
				A tego to akurat nie wiem - testowałem tylko na rysach
			
 
			
			- 
				Link z problemem.  
			 
			
			- 
				Hmm. Wygląda to tak jakby ten przegub kulowy albo się rozleciał od spodu, nie wiem, jest albo nitowany albo skręcany na gwint nakrętką i wygląda to tak jakby od spodu nakrętka się poluzowała, albo jest taki pierścień seegera i on spadł i dlatego wieloklin wyłazi.
No bez ingerencji się nie obejdzie.
Ale przy takiej operacji radzę, jeśli wycieraczka się po odkręceniu zakleszczyła na wieloklinie - nie ciągnąć na siłę.
			 
			
			- 
				Ok. Dzięki.  W wolnej chwili zabiorę się za to