HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Accent => Wątek zaczęty przez: Zbyszek1975 w 28 Sierpień 2014, 10:31:29
-
Witam wszystkich jestem tu pierwszy raz, auto to hyundai LC 2005r mam pytanie czy może to być wina świec lub przewodów wysokiego napięcia samochód po dłuższym postoju np. przy rannym rozruchu odpala za drugim lub trzecim razem po odpaleniu chodzi normalnie jak próbuję ruszyć to nierówno chodzi tak jakby chodził na 3-ech garach po około 2-uch minutach objaw ustępuje i nie ma już żadnych problemów przez cały dzień odpala już za 1-szym razem
-
Mam identycznie ;-)
-
Masz jakieś podejrzenia ? pompka paliwowa odpada , podłączona na krótko długo przed startem i to samo
-
LPG.
Jaką masz instalacje.
Jakie masz korekty długo i krótkoterminowe?
-
instalacja brc , co do korekty to nie wiem to mój pierwszy samochód na gaz
-
Z wszystkimi witamy się tutaj http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?p=58500#58500
-
kosmos2011, ty chyba masz prowizję od naganiania nowicjuszy do tematu powitań :-P
-
samochód mam ze 2-a miesiące i jak na razie to same problemy z nim najpierw alarm ,później przekaźniki ,brak wyjścia masy z ecu na przekaźnik pompki paliwowej . to najbardziej awaryjny samochód jaki miałem gdybym nie woził ze sobą miernika kluczy i przewodów takich tam ze starej instalacji to już trzy razy by mnie holowali ,jak na razie to wszystko jest ok tylko te ranne odpalanie jak odpali za drugim razem
i odczekam ze dwie minuty bez ruszania to to się już nie dławi .Miałem już 4 samochody ale żaden nie widział mechanika wszystkie naprawy robiłem sam.
I tu mam pytanie czy podpięcie pod komputer pokaże błędy z ecu jeżeli lampka sheck się nie zapala?a jeżeli zostawię samochód do rana bo tylko rano jest ten problem to przy podłączonym kompie i ruszaniu to komputer wykryje błąd
-
Są błędy które się nie wyświetlają "na lampce" ale są zapisane w pamięci komputera.
Nie jesteś tu pierwszym którym accent "parch" dał popalić.
-
tak więc wczoraj znalazłem przyczynę nawet bym się tego nie spodziewał
powodem było mało paliwa i to w dodatku zasyfione po wyczyszczeniu i nalaniu świeżego problemu nie ma , wskaźnik zepsuty przy pustym baku pokazywał połowę
domyśliłem się po innym odgłosie pompki przy zapłonie samochód stał pochylony i już pompka nie miała jak zaciągnąć
odpalił rano za pierwszym razem i to bez zadławienia
-
No to super.
U mnie paliwa dosyć, filtr wymieniony, sitko w baku wyczyszczone i problem jest dalej :-)