HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Accent => Wątek zaczęty przez: bialas80 w 30 Lipiec 2008, 20:41:40
-
witam wszystkich;]mam pytanko czy w accentach pierwszej generacji(moj 1995) nie montowano popularnego wskaznika na desce rozdzielczej tu gdzie np:swieci sie"reczny'' "air bag'',"akumulator''itd itp???bo do kiedy posiadm nie zauwazyłem takowego;[tylko musze "ufac"wskaznikowi zegarowemu...a moze spaliła(była spalona)zaroweczka i poprostu nie swieci:[z gory dzieks za podpowiedzi;]
-
Poczytaj sobie ten topic: http://forum.hyundaifanklub.pl/viewtopic.php?p=4224&highlight=#4224, masz tam odpowiedzi ;)
Zapala się bardzo późno u mnie poniżej ostatniej kreski zwanej E ;)
-
zeby nie było tak, ze bedziesz jezdził poniżej E i ci paliwa braknie a okaże sie ze zaróweczka była spalona:)
Ja tez jezdze do E i nic mi nie świeci, wole zawczasu zatankowac.
-
U mnie kontrolka paliwa (żebrak) zapala się zawsze gdy tylko wsiadam do auta (PO ŻONIE) i przekręcam zapłon.
A tak poważnie. Zrobiłem na rezerwie 60 km w trasie i więcej nie chciełem rydzykować.
PZDR.
-
Zrobiłem na rezerwie 60 km w trasie i więcej nie chciełem rydzykować.
no i bys zrobił jeszcze ok 20-30 i dalej byś nie pojechał.
Na rezerwie średnio ok 100km można przejechać
-
Na rezerwie średnio ok 100km można przejechać
Ciekawostka: wyjątkiem od reguły jest np stary fiat tempra gdzie na rezerwie jest 12 litrów :shock:
-
wyjątkiem od reguły jest np stary fiat tempra gdzie na rezerwie jest 12 litrów
ale to jest forum dotyczące marki HYUNDAI więc moje stwierdzenie ni jak ma się do fiata ;p
Mi się tylko raz zdarzyło "wyssać paliwo do końca" i od momentu zapalenia się rezerwy zrobiłem 104km potem pchałem fure do CPN'u ;/
-
grzesik1, wiem ale tak mi sie przypomniało ;) BTW ja tam nie wierze w rezerwe bo w różnych samochodach pokazuje róznie. Generalnie staram się nie jeździć ze swiecącą bo z tego co patrzylem to wtedy jest ok 5 littrów u mnie więc trochę mało :/
-
dzieki :mrgreen: wszystkie podpowiedzi sa ok :mrgreen: Ale jezeli wskazowka u mnie "opadnie"juz az tak ze nie ma juz gdzie...!!i nie widze zapalajacej sie kontrolki od rezerwy :-/ to?co??domyslam sie ze spalona zaroweczka...?eh,jak to sprawdzic?co rozebrac i jak?
-
Pytanie tylko czy jest jakikolwiek sens ?
-
przy dekielku zbiornika który jest pod siedzeniem jest przewód rezerwy.
Pewnie po podłączeniu go do - lub + powinna zapalić się kontrolka w liczniku
-
U mnie również księgowy zapala się dopiero gdy wskazówka jest parę milimetrów poniżej czerwonego E. I mogę jeszcze przejechać w mieście koło 70 km
-
Ciekawostka: wyjątkiem od reguły jest np stary fiat tempra gdzie na rezerwie jest 12 litrów
A pali 14 :lol:
-
Chodzi mi o kotrolke rezerwy. Jezdziłem na bardzo niskim poziomie paliwa bo chciałem sprawdzic czy sie zapali kontrolka ale sie nie zapaliła. sprawdzałem już zarowke jest ok. Czy ktos wie co to moze byc??
-
To ja się podłączę do tematu i poinformuje, że mój accent ma zmienione zegary i troszke chyba szwankuje zegar od paliwa i ja na rezerwie przejeżdzam 200 km, a jak tankuje do pełna to nigdy wskazówka nie dochodzi do końca. Czy ktoś powie mi może jak to naprawić aby wskazywał prawidłowo....
-
kraszer88, nie wiem jak jest w hultajach ale ja dawno temu w Nexii miałem identyczny problem i powodem był uszkodzony czujnik rezerwy przy pompie paliwa.
bazyli87, myślę, że to nie kwestia zegara skoro rezerwa również "oszukuje". Sprawdziłbym czujnik poziomu paliwa.
-
Jeżeli ktoś zmieniał tarcze to musiał ściągnąć wskazówki od prędkościomierza, obrotomierza (opcjonalnie), temp. i od paliwa. Jeżeli po wymianie tarcz nie założył wskazówek dokładnie tak jak wskazywały przed ich zdjęciem to mamy wtedy do czynienia z wskazaniem dodatnim lub ujemnym co do rzeczywistości! Kontrolka rezerwy nie jest załączana wskazówką (działa to równolegle, nie szeregowo) tylko czujnikiem, dlatego przy złym ustawieniu wskazówki rezerwa zapala się np. przy przekroczeniu czerwonego pola. RADA!!! Rozebrać zegary palcem przesunąć na min, następnie na max i skalibrować tak aby wskazówka chodziła od min do max z jednakowym wychyleniem.